فروش عمده لامپ کم مصرف 105 وات

در دنیای امروز میزان مصرف لامپ ها بسیار کمتر شده و انرژی کمتری صرف می شود.انواع لامپ های کم مصرف در وات های مختلف وجود دارد.

لامپ کم مصرف 105 وات باعث کاهش ۸۰ درصدی مصرف انرژی و همچنین هزینه برق می شود، که میانگین طول عمر ۸۰۰۰ ساعت است اما لامپ رشته ای یک هزار ساعت است. میزان برقی که این لامپ مصرف می کند ۱۰۵ است ولی بازدهی آن نزدیک ۲۰۰ وات است این مقدار معادل یک لامپ رشته ای۵۰۰ وات است.

فروش عمده لامپ کم مصرف 105 وات

5 ویژگی مهم لامپ کم مصرف هالوژنی

5 ویژگی مهم لامپ کم مصرف هالوژنی یکی از انواع لامپ های کم مصرف، لامپ کم مصرف هالوژنی است. لامپ های کم مصرف هالوژنی در انواع مختلفی تولید می شود از نوع سقفی و رنگی تا ال ای دی که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند.این نوع لامپ ها در فضاهای مختلف قابل استفاده است.

در استفاده از لامپ های هالوژنی هیچ محدودیتی نیست.مصرف کم انرژی و نور مناسب این نوع لامپ ان را به گزینه ای مناسب برای استفاده در خانه تبدیل می کند.

در ادامه میخواهیم مهم ترین ویژگی های لامپ های کم مصرف هالوژنی را بررسی کنیم:

۱_کیفیت نور

تمامی لامپ های هالوژن از رنگی تا غیر رنگی آن از کیفیت خوبی برخوردار هستند و نور را به طور یکنواخت پخش می کنند.

۲_ابعاد کوچک

ابعاد کوچک لامپ هالوژنی باعث می شود که کاربرد منحصر به فردی داشته باشد.یکی از کاربرد های آن در پروژکتور است.

۳_امکان کم و زیاد کردن نور

از بهترین ویژگی های لامپ های هالوژنی امکان تنظیم نور آن است، اگر دوست دارید درجه نور را خودتان تنظیم کنید این نوع لامپ بهترین انتخاب برای شماست.تمامی لامپ های هالوژنی رنگی و غیر رنگی این امکان را به شما می دهند.

۴_کم بودن هزینه آن

لامپ های هالوژنی به دلیل مصرف کمی که دارند هزینه برق شما را نیز کنترل می کنند

۵_استفاده در دکوراسیون

این نوع لامپ ها به دلیل مصرف کم به صرفه تر هستند و از انواع رنگی آن می شود در دکوراسیون و تزئینات مختلف استفاده کرد.

قیمت انواع لامپ کم مصرف 105 وات

قیمت انواع لامپ کم مصرف 105 وات قیمت لامپ های کم مصرف مانند تمام محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد.از عوامل تاثیر گذار آن می توان به نوع لامپ،شرکتی که آن را تولید می کند، مقدار روشنایی، وات، اندازه و ابعاد و… را نام برد.اما اگر حالت کلی آن را در نظر بگیریم قیمت آن در بازار ایران چیزی حدود ۵ هزار تا ۲ میلیون تومان است.

قیمت های خیلی بالای آن مخصوص لامپ هایی با امکانات خیلی ویژه تر است.

لامپ های کم‌ مصرف در مصرف برق صرفه جویی زیادی می کنند و هزینه های برق مصرفی شما کاهش چشم گیری خواهد داشت، پس انتظار داشتن قیمت کمتر نسبت به لامپ های رشته ای را نداشته باشید.البته با وجود افزایش رقابت بین تولید کننده ها قیمت این نوع لامپ مقداری کاهش داشته داشته است.