پخش مستقیم لامپ کم مصرف 40 وات

لامپ کم مصرف 40 وات : لامپ ها کم مصرف یکی از وسایل بسیار ضروری در خانه ها است به طوری که امروزه بدون آن ها نمی توان زندگی کرد ؛ استفاده کردن از این لامپ امروزه یکی از دغدغه های مردم است و این به خاطر هزینه ی زیاد و آلودگی است که لامپ ها پر مصرف ایجاد می کند .

پخش مستقیم لامپ کم مصرف 40 وات

باکیفیت ترین انواع لامپ کم مصرف شمعی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع لامپ کم مصرف شمعی کدامند؟ لامپ کم مصرف شمعی : لامپ های شمعی ظاهری بسیار زیبا دارند و زیرا شبیه اشک ها شمع است این لامپ معمولا برای لوستر ها استفاده می شود ؛ لامپ های کم مصرف شمعی می توانند جایگزین بسیار خوبی به جای لامپ های رشته ای شوند ، با این روش در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی می شود .

فوایدی که با کیفیت ترین لامپ های کم مصرف شمعی دارند :

1 – طول عمری بیش تر از 25000 ساعت دارند و این مقدار معادل 25 برابر لامپ های رشته ای است .

2 – این لامپ ها دوست دار محیط زیست هستند و به طبیعت هیچ آسیبی وارد نمی کنند.

3 – باعث کاهش دادن گاز های گلخانه ای می شوند .

4 – لامپ های کم مصرف شمعی فاقد پرتو های فرا بنفش و فرو سرخ است .

5 – نور های این لامپ ها بدون لرزش و صدا هستند و مانع از کاهش خستگی چشم می شوند .

کیفیت لامپ ها کم مصرف شمعی را بر اساس نور آن ها و مدت زمان طول عمرشان می سنجند ; هرچه نور و طول عمرشان بهتر باشد لامپ با کیفیت تر است ؛ فوایدی که لامپ ها کم مصرف دارند : – کاهش هزینه ها – استفاده ی بهینه از انرژی – ذخیره منابع انرژی برای فرزندان

قیمت کلی لامپ کم مصرف 40 وات

قیمت کلی لامپ کم مصرف 40 وات قیمت لامپ : قیمت لامپ ها بر اساس اندازه و یا تعداد ولت آن ها متفاوت است و هم چنین لامپ های ال ای دی معمولا قیمت خیلی بیش تری دارند ؛ قیمت لامپ ها از 20 هزار تومان شروع می شود و تا 300 هزار تومان ادامه پیدا می کنند .

برای خرید لامپ های کم مصرف 40 وات می توان به دو روش اقدام کرد :

1 – خرید حضوری

2 – خرید غیر حضوری و یا اینترنتی

برای خرید حضوری می توان به فروشگاه ها و یا مغازه های الکتریسیتی و یا لوازم برقی مراجعه کرد و پس از دیدن مدل ها و شکل های مختلف لامپ ها , لامپ مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند .

برای خرید غیر حضوری می توان به سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی مراجعه کرد و انواع مختلف لامپ را مشاهده کرد و سپس لامپ مورد نیاز خود را سفارش داده و آن را خریداری کنند .