بازار فروش لامپ کم مصرف 20 وات

لامپ زنون 55 وات با میزان مصرف کم اما پر نور طراحی شده است. این لامپ کم مصرف، دارای پایه معمولی با توان متوسط یا همان سر پیچ معمولی است.

همچنین طول عمر این محصول به طور متوسط به 10 هزار ساعت می رسد.

بازار فروش لامپ کم مصرف 20 وات، بسیار مناسب است. زیرا این نوع لامپ مناسب برای روشنایی های مختلف است، همراه با مصرف انرژی بسیار کم و میزان تحمل جریان 130 میلی آمپر.

بازار فروش لامپ کم مصرف 20 وات

باکیفیت ترین انواع لامپ کم مصرف کدامند؟

باکیفیت ترین انواع لامپ کم مصرف کدامند؟لامپ زنون d3s یکی از نیاز های مهم هر مکان است.

این نوع لامپ با کیفیت های مختلف در انواع برند های ایرانی و خارجی موجود است. پر کاربردی ترین و محبوب ترین لامپ های کم مصرف موجود، لامپ حبابدار است؛ چرا که با طول عمر فراوان و مصرف انرژی کم، قیمت مناسبی نیز دارند.

این محصولات دارای نشان استاندارد، گروه بازده و قابل نصب بر روی سر پیچ های معمولی می باشند. لامپ حبابدار دارای بالاترین نوردهی در بین لامپ های کم مصرف است. یک لامپ حبابدار به راحتی می تواند جایگزین چندین لامپ رشته ای باشد. همچنین نسبت به لامپ های دیگر گرمای کمتری تولید می کنند؛ به همین علت ضریب امنیت بالاتری دارند.

در واقع لامپ حبابدار، یک نوع لامپ تخلیه الکتریکی گازی است؛ که انرژی الکتریکی باعث تحریک بخار جیوه موجود در گاز آرگون یا نئون می شود. سپس باعث ایجاد پلاسمایی می شود که دارای پرتو فرابنفش است است و سپس پرتو فرابنفش، توسط ماده ی فلورسنت به نور مرئی تبدیل می شود. امروزه، لامپ حبابدار جایگزین انواع لوسترها شده است؛ چرا که علاوه بر زیبایی خاص خود، دارای روشنایی بسیاری نیز است.

پخش انواع لامپ حبابدار کم مصرف 20 وات

پخش انواع لامپ حبابدار کم مصرف 20 وات لامپ حبابدار کم مصرف 20 وات، با نور عالی و مصرف فوق العاده کم توانسته بازار فروش مناسبی در سراسر جهان داشته باشد. پخش لامپ حبابدار همواره باعث منفعت بسیاری هم برای خریدار، و هم برای فروشنده است. لامپ حبابدار کم مصرف 20 وات دارای انواع مشخصات است که هر کدام با هم تفاوت دارند. از گذشته لامپ ها در زندگی انسان وجود داشته اند و عموم مردم از آن استفاده می کردند؛ اما سوختن این لامپ ها در طول زندگی و باز کردن آن ها، یکی از معضلات اصلی آن ها بود.

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، لامپ ها نیز پیشرفت کردند و دارای مزایای بسیاری شدند. لامپ حبابدار کم مصرف نیز دارای مزایای بسیاری است؛ به همین علت پخش لامپ حبابدار همچنان ادامه دارد و دارای محبوبیت بسیاری است. همچنین قیمت لامپ حبابدار نیز بسیار مناسب است؛ به طوری که این لامپ ها با قیمتی مناسب توانسته اند همه ی نیاز روشنایی خانه را بر طرف کنند.