بازرگانی فروش لامپ کم مصرف ۳۰ وات

اگر برای منزل خود به دنبال یک نور ملایم و طبیعی هستید، لامپ صد وات ال ای دی و کم مصرف ۳۰ وات را امتحان کنید. لامپ کم مصرف با نور و رنگ طبیعی چشم را اذیت نمی‌کند. همانطور که از نامش مشخص است مصرف انرژی کمی دارد و به صرفه جویی برق کمک بالایی می‌کند و از هدر رفتن بیهوده آن جلوگیری می‌کند. از این رو به اقتصاد خانواده نیز کمک می‌کند.

بازرگانی فروش لامپ کم مصرف 30 وات

اطلاعاتی درباره لامپ کم مصرف LED

 

در زمان های قدیم از چراغ های نفت سوز برای روشن کردن خانه ها استفاده می‌کردند اما بعد از گذشت زمان با پیشرفت علم و تکنولوژی و اختراع برق، لامپ ساخته شد. لامپ ها فقط در یک مدل با ابعاد مختلف تولید می‌شدند که نور آنها بسیار زرد و زننده بود. که این امر باعث شد سازنده ها همواره به دنبال تولید لامپ با نور ملایم تر و طبیعی تری باشند.

 

امروزه لامپ کم مصرف LED و لامپ فلورسنت 20 وات یکی از بهترین و پر کاربردترین نوع لامپ های مصرفی خانه ها، شرکت ها، کارخانه ها، ادارات، بانک ها، بیمارستان ها و غیره … است. نور ملایم و مصرف کم این لامپ ها با لامپ های رشته ای قابل مقایسه نیست. با استفاده از لامپ کم مصرف می‌توان به مصرف بهینه برق کشور کمک کرد.

 

از خصوصیات لامپ های کم مصرف طول عمر آن است. لامپ های کم مصرف، طول عمری طولانی و بالایی دارند که یکی از مزایای بارز این محصول محسوب می‌شود. لامپ کم مصرف حدودا هفت الی ده برابر عمر طولانی تری دارد. در مورد میزان مصرف برق این لامپ می‌توان گفت که هر پنج لامپ کم مصرف برابر با یک لامپ رشته ای است.

 

لامپ کم مصرف هیچوقت داغ نمی‌شود به این ترتیب اگر روزی مجبور باشید برق ساختمان را به هر دلیلی روشن بزارید از لحاظ آتش سوزی یا هر حادثه ای ایمن هستید. لامپ های کم مصرف تنوع رنگ بالایی دارند. ما می‌توانیم در صورت لزوم از هر رنگی که مایل هستیم استفاده کنیم حتی رنگ لامپهای رشته ای اما مصرف پایین.

 

به علت محبوبیت لامپ های کم مصرف در همه مکان ها از این لامپ ها استفاده می‌شود اما در صد بسیار کمی به علت عدم اطلاعات کافی، از لامپ رشته ای مصرف می‌کنند. لامپ های کم مصرف قابل نصب روی لوستر ها نیز هستند که باعث می‌شود تمام وسایل منزل تازه، نو و بروز شود از این رو تمام وسایل امروزی و جدید تر به نظر برسد.

 

اطلاعاتی درباره لامپ کم مصرف LED

قیمت انواع لامپ کم مصرف ۳۰ وات

 

قیمت لامپ کم مصرف ۳۰ وات بسیار مناسب است و وقتی بعد از استفاده از این لامپ ها قبض برق خود را با قبلا مقایسه کنید متوجه می‌شوید که با خرید لامپ کم مصرف چقدر سود کردید. با خرید لامپ کم مصرف کم کم متوجه می‌شوید که شما فقط لامپ خریداری نکردید بلکه یک قلک خریدید و هر ماه به راحتی مقدار چشمگیری پول پس انداز می‌کنید.

 

قیمت انواع لامپ کم مصرف 30 وات