توزیع لامپ حبابدار 9 وات

تولید و توزیع لامپ حبابدار 9 وات برای مکان هایی مانند پارک ها، حیاط و فضای سبز و … انجام می شود. لامپ حبابدار 9 وات یکی از پر کاربرد ترین چراغ ها می باشد که در صنایع روشنایی از آن بسیار تولید می شود.

توزیع لامپ حبابدار 9 وات بیشتر در فضاهای باز که امکان برخورد و آسیب به لامپ وجود دارد استفاده می شود. این لامپ به علت زمان طولانی برای روشن ماندن جزو لامپ حبابدار کم مصرف می باشد.

توزیع لامپ حبابدار 9 وات

همه چیز درباره لامپ حبابدار کم مصرف

همه چیز درباره لامپ حبابدار کم مصرف آنچه که باید درباره لامپ حبابدار کم مصرف بدانیم تاثیر چشمگیر آن در کاهش انرژی مصرفی و هزینه های مربوط به آن می باشد. از لامپ حبابدار کم مصرف به جای لامپ های دیگر استفاده می کنند. نحوه تولید این نوع لامپ طوری می باشد که با تامین همان میزان کیفیت نور باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برق می شود.

از جمله مواردی که در مورد لامپ کم مصرف باید دانست اجباری بودن استاندارد آن ها می باشد. بسیاری از افراد به تولید لامپ های تقلبی و غیر استاندار می پردازند که این مسئله باعث می گردد اثرات جبران ناپذیری بر استفاده از لامپ و منبع انرژی داشته باشد. وجود نشان استاندار یکی از لازمه های درج شده بر روی لامپ حبابدار می باشد و در هنگام خرید حتما باید به برچسب استاندار توجه شود.

لامپ حبابدار با نورهای سفید و زرد تولید می شود و تنوع آن بالا می باشد. ابعاد و اندازه های این نوع لامپ با توجه به مکان مورد استفاده متفاوت می باشد و به میزان تامین نور مورد نیاز برای آن محل بستگی دارد. تولیدات لامپ حبابدار از زمان توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار جدی شد و همواره متخصصان برق به دنبال تولید لامپ های کم مصرف هستند.

صادرات عمده لامپ حبابدار 9 وات

صادرات عمده لامپ حبابدار 9 وات ایران در زمینه تولید و صادرات لامپ حبابدار کم مصرف 9 وات جزو بهترین های تولید استاندار و همین طور طرفه جویی مناسب در مصرف انرژی می باشد. استفاده از حباب های مرغوب و همچنین لامپ های استاندار و با کیفیت و با طول عمر بالا در زمان استفاده، مقاومت در برابر حرارت، این محصولات را در ردیف بهترین های تولید در سطح جهان قرار داده است.

برنامه ریزی تولید لامپ حبابدار 9 وات در ایران با رعایت روش های تولید استاندار و مقرون به صرفه در مصرف انرژی زمینه برای صادرات به سایر کشور ها را دوچندان کرده است. بسیاری از کشور ها در تامین برق لازم برای مصرف با مشکل مواجه هستند که ایران با تولید لامپ کم مصرف حبابدار این مشکل را تا حدی حل کرده است.