توزیع لامپ کم مصرف ال ای دی

لامپ های که از بزرگترین اختراعات بشر به حساب می‌آیند که زندگی ما ها را به خود وابسته کرده است و بدون لامپ تقریبا از زندگی ما ها با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد و از همین رو نسبت به نصب لامپ های جدیدی به بازار اضافه شده اند که از لامپهای رشته‌ای قدیمی گرفته تا لامپ کم مصرف ال ای دی که امروزه از طرفداران بسیار زیادی برخوردار هستند.

توزیع لامپ کم مصرف ال ای دی

همه چیز درباره لامپ کم مصرف اشکی

همه چیز درباره لامپ کم مصرف اشکی جعبه های ال ای دی کم مصرف امروزه به دلیل مصرف بسیار پایین آن از محبوبیت زیادی نسبت به لامپهای رشته‌ای قدیمی برخوردار هستند زیرا لامپ‌های رشته‌ای قدیمی با تولید حرارت و گرمای زیاد باعث هدر رفت انرژی و ساده کردن نوری زرد که باعث اذیت شدن چشم میشد بودند از همین رو با ورود لامپ های ال ای دی که در طرح ها و اندازه های مختلف و توان های واتی گوناگون وارد بازار شدن دیگر لامپ های قبلی ارزش خود را از دست دادند و مردم رو به استفاده از لامپهای کم مصرف آوردند.

از جمله آنها می‌توان به لامپ کم مصرف اشکی اشاره کرد که در لوستر ها و دیوارکوب ها معمولاً استفاده می شوند چون باعث زیبایی ر چون در لوسترها استعداد نام‌های بسیاری استفاده می‌شود از این نوع لامپ ال ای دی کم مصرف که به شکل اشک می باشد استفاده می شود تا زمان استفاده از لوستر مصرف برق کاهش یابد.

البته توان وات بین لامپ های رشته ای و ال ای دی بسیار متفاوت است یک لامپ ال ای دی کم مصرف با توان وات ای ۳۰ وات می تواند به اندازه ۱ لامپ رشته های پر مصرف ۱۰۰ واتی تولید نور کند و انرژی کمتری مصرف کند و مصرف برق را بطور مناسب چشمگیری کاهش بدهد.

تمام موارد بالا از مزایای بسیار زیادی است که این نوع لامپ هایی که مصرف دارند و باعث شده است تا مردم به خرید این نوع لامپ ها علاقه مند شوند و در مصرف انرژی و سرمایه خود کمی بیشتر دقت کنند.

صادرات عمده لامپ کم مصرف ال ای دی

صادرات عمده لامپ کم مصرف ال ای دی کشور ما یکی از تولیدکنندگان بزرگ لامپ های کم مصرف در میان کشورهای دوست و همیشه توانسته با تولید و صادرات لامپ به کشورهای دیگر بخش عظیمی از بازاری کسب و کار برای خود داشته باشد از همین رو شرکت ما نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع لامپ های ال ای دی در کشور می باشد.

ابری شرکتی با یک کار را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با صرف کمترین هزینه و بالاترین کیفیت کلیه محصولات ما را از طریق شبکه های اجتماعی و سایت شرکت ما به صورت غیر حضوری انتخاب کرده و با کمترین هزینه و زمان و بالاترین کیفیت درب منزل خود تحویل بگیرید.