توزیع کننده لامپ حبابدار اشکی 30 وات

با توجه به پیشرفته علم و صنعتی شدن همه ی جهان و اختراع نیروی برق زندگی بشر دچار تغییر و تحول بسیار گسترده شده است است به گونه ای که بدون لامپ و روشنایی زندگی روزمره مختل می شود.

انواع مختلفی از لامپها مانند مهتابی، لامپ زنون d3s، سکه‌های رشته‌ ای، نواری، اشکی و … تولید و عرضه می‌شود یکی از پر کارامد ترین انواع آن لامپ حبابدار 30 وات می باشد که بسیار کارآمد در منازل اداره ها و همچنین باغ و حیاط ها می باشد.

توزیع کننده لامپ حبابدار اشکی 30 وات

ویژگی های لامپ حبابدار اشکی

ویژگی های لامپ حبابدار اشکی همان طور که می دانید انواع مختلفی از لامپ ها در بازار وجود دارد یکی از بهترین نوع آن لامپ حبابدار اشکی می باشد که در ادامه مطلب می خواهیم به ویژگی های شاخص این کالا بپردازیم؛

  • اولین و مهمترین ویژگی که در تهیه یک لامپ مرغوب باید به آن توجه شود کم مصرف بودن آن می باشد شما با استفاده از لامپ های حباب دار اشکی به سهولت شاهد کم شدن میزان مصرف نیروی برق خود خواهید بود.
  • شکل ظاهری لامپ های حباب دار اشکی مانند قطره های آب می ماند و به گونه ای طراحی و تولید شده است که نور را در تمامی جهات مختلف و به صورت یکسان پخش می نماید، و همچنین با گذشت زمان از میزان نوردهی آن کاسته نمی شود و مانند روز اول میزان نوردهی آن بسیار زیاد می باشد.
  • جنس مواد اولیه این کالا بسیار با کیفیت می باشد از این رو شما اصلا نگران سوختن لامپ نباشید این کالا عمری بسیار طولانی و مقاوم دارد و همچنین قابل استفاده در مناطق داخل منازل اداره ها و همچنین برای محوطه های باز از جمله باغ ها و باغچه ها استفاده می‌شود و در برابر بارش باران و برف هیچ گونه آسیبی نمی بیند.
  • جالب است بدانید این لامپ‌ها علاوه بر اینکه مصرف انرژی پایینی دارد همچنین هیچ گونه ضرر و زیانی برای چشمان ندارد و با استفاده از این کالا چشم خسته و ضعیف نمی شود.

خرید بدون واسطه لامپ حبابدار 30 وات

خرید بدون واسطه لامپ حبابدار 30 وات از آن جایی که همه مردم به دنبال لامپ زنون 55 وات با طول عمر بسیار طولانی می باشند ما به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش، اقدام به تولید و عرضه انواع لامپ های کم مصرف نموده و برای دسترسی آسان تمامی افراد جامعه به صورت اینترنتی عرض می نمایم.

شما می توانید برای خرید لامپ حبابدار ۳۰ وات به لینک زیر مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و انواع لامپ های کم مصرف را با حذف واسطه ها به طور مستقیم با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید و کالای مورد نیاز خود را در محلی که خودتان از قبل مشخص نموده اید دریافت نمایید.