تولید لامپ حبابدار 25 وات

در سالهای اخیر شاهد رونق تولید لامپ حبابدار 25 وات در کشورمان ایران بودیم و همچنان این محصول طرفداران خاص خود را داشته و بسیار پرفروش می باشد. شاید شکل ظاهری این محصول شباهت فراوانی به لامپ های رشته ای قدیمی داشته باشد، اما از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی در درجه بالایی قرار دارد و به سبب دارا بودن نور یکنواخت، بهترین جایگزین برای لامپ های رشته ای به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: قیمت لامپ ال ای دی سقفی گرد

تولید لامپ حبابدار 25 وات

مشخصات مهم لامپ حبابدار LED

مشخصات مهم لامپ حبابدار LED این روزها بسیاری از افراد در هنگام نصب و اجرای ملزومات روشنایی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری خویش ترجیح می دهند از لامپ حبابدار LED استفاده نمایند. این محصولات که چند سالی ست به بازار آمده اند، به سبب ویژگی های منحصر به فردی که در ساختار آنها وجود دارد، جایگزین سایر لامپ های قدیمی شده و استفاده از آنها روز به روز در حال گسترش می باشد.

در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات لامپ حبابدار LED اشاره می کنیم:

  • نور این لامپ بدون خیرگی است و به صورت کاملاً یکنواخت تمامی قسمت های فضا را پوشش می دهد و در نوع آفتابی و مهتابی در بازار یافت می شود که استفاده از هر دو نوع آنها نور بسیار ملایم و بی نظیری برای محیط به وجود می آورد.
  • عمر و دوام این محصول نسبت به لامپ های فلورسنت و رشته ای بسیار زیاد است و خرید آن از نظر اقتصادی بسیار باصرفه می باشد.
  • زاویه نور دهی لامپ های حبابدرا تقریباً 200 درجه است.
  • در ساختار این نوع لامپ از مواد سمی و مضر مانند جیوه و سرب استفاده نشده است و همین امر آن را تبدیل به یک لامپ سازگار با محیط زیست نموده است.
  • روشن شدن این لامپ کاملاً سریع و آنی پس از زدن کلید می باشد و همچنین می توان از آن در مکان هایی که دارای دمای هوای بسیار پایین هستند نیز استفاده نمود.

خرید انواع لامپ حبابدار 25 وات

خرید انواع لامپ حبابدار 25 وات این روزها خرید لامپ حبابدار 25 وات در تمامی مراکز ارائه دهنده لوازم روشنایی رونق فراوانی دارد. این محصول را می توان در تمامی مکان ها استفاده نمود و از نور بسیار عالی آن بهره مند شد.
تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که جایگزین نمودن این محصول به جای لامپ های قدیمی و کلاسیک می تواند تا میزان 85 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی به وجود آورد.

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که عمر متوسط این نوع لامپ ها حدود 25000 ساعت است که تقریباً 25 برابر لامپ های رشته ای می باشد. همچنین نوری که از این لامپ ها ساطع می شود هیچ گونه لرزشی نداشته و در آن اثری از پرتوهای مضر نور ماوراءبنفش و فروسرخ مشاهده نمی شود.