تولید کننده لامپ حبابدار 50 وات

لامپ حبابدار از لامپ های کم مصرف جهت ایجاد روشنایی در فضاهای داخلی می باشد که در انواع مختلف از نظر وات مصرفی در بازار وجود دارد و لامپ حبابدار 50 وات یکی از بزرگ ترین انواع این لامپ ها می باشد که از روشنایی بسیار زیادی برخوردار است. تولیدکننده این لامپ قادر است انواع مختلف آن را از نظر شکل ظاهری تولید و در اختیار خریداران قرار دهد و آنها نیز می ‌توانند در ارتباط مستقیم با این تولید کننده نسبت به سفارش لامپ مذکور با قیمت مناسب و به صورت گارانتی دار اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید: قیمت لامپ ال ای دی سقفی گردتولید کننده لامپ حبابدار 50 وات

ناگفته ها در مورد لامپ حبابدار کم مصرف

ناگفته ها در مورد لامپ حبابدار کم مصرف انواع لامپ حبابدار کم مصرف در وات های مصرفی متفاوت امروزه به صورت رایج به کار می روند و از قدرت نور دهی بسیار بالایی نسبت به لامپ های کم مصرف و تنگستنی نیز برخوردارند؛ این لامپ ها معمولاً در دو رنگ مهتابی و آفتابی تولید می ‌شوند و بیشترین سرپیچ مورد استفاده در آنها از نوع معمولی است.

از ویژگی‌های این لامپ‌های کم مصرف می ‌توان به عدم دارا بودن هر گونه اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش اشاره کرد که در لامپ های قدیمی در مقدار کمتری وجود دارند و این لامپ ها نسبت به لامپ‌های تنگستنی تا حدود ۹۰ درصد و نسبت به لامپ های کم مصرف جیوه ای تا حدود ۵۰ درصد باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی می ‌شود و جهت روشنایی محیط های مختلفی مانند فروشگاه و نمایشگاه و خانه ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

جنس حباب این لامپ ها از پلی کربنات است که نسبت به شوک مکانیکی و ضربه از مقاومت بالایی برخوردارند و معمولاً این نوع لامپ‌ها دارای طول عمر بیشتر از ۲۵ هزار ساعت هستند که قابل مقایسه با لامپ‌های تنگستنی و کم مصرف جیوه ای قدیمی نمی باشند.

توزیع کننده لامپ حبابدار 50 وات

توزیع کننده لامپ حبابدار 50 وات توزیع لامپ حبابدار ۵۰ وات توسط توزیع کننده این محصول در بسته بندی های مناسب و به صورت گارانتی دار انجام می‌شود و توزیع کننده لامپ های کاملاً سالم و با میزان روشنایی بالا را در اختیار خریداران قرار می دهد؛ این نوع لامپ حبابدار کیفیت صادراتی برخوردارند به همین جهت کسانی که در زمینه صادرات انواع لوازم روشنایی فعالیت دارند می توانند این لامپ ها را به بازارهای کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان نیز صادر کنند و به دلیل بالا بودن نرخ ارز از صادرات این محصولات سود مناسبی به دست آورند.

ارتباط با توزیع کننده از طریق همین وب سایت به راحتی امکان پذیر است و ثبت سفارش را نیز می توان در حداقل زمان ممکن از همین جا انجام داد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آدرس توزیع کننده این لامپ نخواهد بود.