عرضه کنندگان لامپ کم مصرف 20 وات

یکی از انواع محصولات روشنایی لامپ کم مصرف 20 وات بوده که دارای مصارف متعدد خانگی یا اداری و غیره می باشد. امروزه اغلب لامپ های کم مصرف از دسته لامپ های ال ای دی هستند و عرضه کنندگان این محصول به دلیل اقتصادی بودن و کیفیت بهتر نسبت به لامپ های قبلی در حال افزایش می باشند.عرضه کنندگان لامپ کم مصرف 20 وات

لامپ کم مصرف حبابدار چه مشخصاتی دارد؟

لامپ کم مصرف حبابدار چه مشخصاتی دارد؟

امروزه استفاده از انرژی الکتریکی در تمام قسمت های زندگی ما نقش گسترده ای دارد. اما از آن جا که برای تولید این انرژی، اغلب از منابع سوختی و فسیلی استفاده می شود یا هزینه های تولید این انرژی بالا است، در دنیا تلاش های گسترده ای صورت می گیرد تا با صرف کمترین انرژی، بیشترین بازدهی در وسایل الکتریکی حاصل گردد. تولید و گسترش لامپ های کم مصرف نیز یکی از این تلاش ها بوده است.

لامپ های کم مصرف امروزی نسبت به توان خود دارای نور بسیار بیشتری می باشند که همین امر محبوبیت آنها را در بین مشتریان افزایش داده است. همچنین عمر مفید این لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای بیشتر بوده و حدود 8 برابر است و بنابراین بازدهی بیشتری دارند. این لامپ ها برای سلامتی چشم ضرری نداشته و دارای تنوع رنگ نیز می باشند. از دیگر مزایای این لامپ ها تولید حرارت کمتر می باشد.

به دلیل تامین نیازهای مشتریان و ایجاد تنوع، لامپ کم مصرف حبابدار، با اشکال متنوعی از حباب مثل حباب کروی، شمعی، اشکی، اسپیرال و غیره ارائه می شوند. همچنین این لامپ ها در انواع توان الکتریکی از 5 وات تا 250 وات و همچنین در رنگ های مختلف تولید و توزیع می گردند.

مراکز خرید لامپ کم مصرف 20 وات

مراکز خرید لامپ کم مصرف 20 وات به دلیل افزایش هزینه ها در تولید برق و محدود بودن منابع فسیلی، آلودگی های ناشی از سوخت منابع فسیلی و … می توانیم با خرید لامپ کم مصرف در حفظ منابع طبیعی نیز نقش داشته باشیم و همچنین از مزایای دیگر آن نیز بهره مند شویم. با توجه به نیاز گسترده تر به مصرف این لامپ ها تولید و توزیع این لامپ ها اهمیت بسیاری یافته است.

لامپهای کم مصرف در انواع شکل ها و توان الکتریکی متفاوت تولید می گردند. لامپ کم مصرف 20 وات با مصرف انرژی بسیار کم به طور گسترده در مراکز عمومی، منازل، هتل ها، ادارات، فروشگاه ها و بیمارستان ها و غیره استفاده می شود. ما امکان توزیع با کیفیت ترین انواع لامپ کم مصرف 20 وات و همچنین لامپ های کم مصرف، با توان های دیگر را برای مشتری فراهم نموده ایم تا سهمی ناچیز در حفظ محیط زیست و مصرف این انرژی با ارزش داشته باشیم.