فروشنده لامپ کم مصرف اشکی

لامپ کم مصرف یکی از مهمترین انواع لامپ است که امروزه بسیار محبوب است، زیرا افراد به دنبال استفاده از ابزاری هستند که به آنها در صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه ها کمک کند. همچنین لامپ کم مصرف اشکی به اشکال مختلف تولید و با توجه به شرایط بازار به بازار عرضه می شوند.

فروشنده لامپ کم مصرف اشکی

مشخصات لامپ کم مصرف اشکی 20 وات

مشخصات لامپ کم مصرف اشکی 20 وات

در سال های اخیر لامپ های قدیمی با لامپ های LED جایگزین شده اند. به دلیل قدرت بالای نورپردازی و مصرف بسیار کم، این محصول در دسته isA قرار دارد. که توسط یک سازمان استاندارد اندازه گیری می شود و پس از زمان و استفاده از کاهش نور رنج نمی برد و طول عمر بسیار بالایی دارد. با تمام این مزایا، قیمت لامپ های LED بسیار مناسب است.

یک مدل از لامپ ها، لامپ های قطره ای هستند. این محصول در 6 و 7 وات با مصرف کم در بازار موجود است. از این نوع لامپ ها در دو رنگ آفتابی و مهتابی یا در ترکیب با لوسترها یا برای تزیین استفاده می شود.

این محصول دارای نوعی لامپ مات نیز می باشد. این مدل از لامپ اشکی 20 وات هیچگونه اشعه ماوراlet بنفش (UV) ندارد که به چشم و پوست آسیب نرساند. لامپ قطره چکان با انرژی کم بسیار مناسب و بسیار مقرون به صرفه است.

شار نور این محصول 1150 لومن است که توسط سازمان استاندارد اندازه گیری می شود و پس از گذشت زمان و استفاده از آن رنج می برد نور را از دست نمی دهد و عمر بسیار طولانی دارد. تمام محصولات تولید لامپ اشکی هیچگونه اشعه ماوراio بنفش (UV) ندارند که به چشم و پوست آسیب نرساند.

تولید کنندگان لامپ کم مصرف اشکی

تولید کنندگان لامپ کم مصرف اشکی

لامپ کم مصرف با کمترین قیمت در برخی از مراکز فروش یا سایت های فروش که مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته، عرضه شده است. ما به عنوان شرکت توزیع کننده این محصول سایت را برای فروش بیشتر در اینترنت و فضای مجازی ایجاد کرده ایم و توانسته ایم فروش بیشتری داشته باشیم.

بازار خرید و فروش لامپ های کم مصرف در تهران بازار خرید و فروش لامپ های کم مصرف در تهران به دلیل تقاضای بسیاری از خریداران این محصول از سراسر کشور، رونق بسیار خوبی داشته است.

تولیدکنندگان این محصول نمایندگی هایی را در سراسر کشور ایجاد کرده اند تا فعالیت های خود را گسترش دهند تا بتوانند با کادر فروش مجرب خود خریداران بیشتری را به خود جلب کرده و بازار رقابتی سالمی داشته باشند. در نمایندگی فروش، فروش به طور عمده به صورت عمده و با قیمت تولید انجام می شود.