فروشگاه عرضه لامپ کم مصرف ۵۰ وات

همان طور که همه ی ما می دانیم امروزه لامپ شمعی 5 وات پر مصرف کارایی نداشته و لامپ های کم مصرف جایگزین آن ها شده اند، چرا که این لامپ های کم مصرف از نسبت به لامپ های پرمصرف بسیار مناسب تر و مصرف برق کمتری دارند.

از بهترین مدل این لامپ کم مصرف ۵۰ وات ها، می توان به لامپ فوق کم مصرف تمام پیچ اشاره کرد، که دارای عمر بسیار بالایی نیز نصب به لامپ های دیگر می باشد.

فروشگاه عرضه لامپ کم مصرف 50 وات

شاخصه های بارز لامپ کم مصرف هالوژنی

شاخصه های بارز لامپ کم مصرف هالوژنی از مزیت ها و ویژگی های لامپ کم مصرف هالوژنی و لامپ شلنگی هفت رنگ، می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • دارای عمری بسیار بالا، دارای گارانتی و ضمانت
  • میزان استفاده برق این لامپ ها یک پنجم لامپ پر مصرف ها می باشد
  • نوری بسیار روشن و واضح

از برخی نکاتی که باید در زمان استفاده از این لامپ ها، دقت داشته باشید

  • معمولا طول عمر این لامپ ها بین ۶۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ هزار ساعت می باشد
  • لامپ های کم مصرف، معمولا ۸ برابر لامپ های معمولی طول عمر دارند
  • توجه کنید که روشنایی این لامپ ها به گذر زمان کاهش می یابند، اما کاهش آن ها زیاد و چشم گیر نمی باشد
  • طول و عمر این لامپ ها به درجه ی حرارتی محیط بستگی دارد
  • دقت کنید که اگر در زمان خاموش و روشن کردن این لامپ ها فاصله ی کمی باشد، عمر آن ها کاهش می بابد
  • در نظر داشته باشید که این لامپ کم مصرف های LED، با توان خروجی بسیار بالا و نیز نور زیاد، درصد بیشتری از انرژی الکتریکی را به انرژی نورانی تبدیل می‌کنند

دقت کنید که شما عزیزان برای سفارش و یا خرید انواع لامپ کم مصرف هالوژنی، می توانید با ما در ارتباط و یا نیز در تماس باشید.

خرید بدون واسطه لامپ کم مصرف ۵۰ وات

خرید بدون واسطه لامپ کم مصرف 50 وات خرید لامپ کم مصرف، فوق کم مصرف تمام پیچ، به صورت عمده و تکی برای مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد، همچنین فروش به صورت عمده و تکی برای مشتریان، امکان قابل خرید به صورت حضوری و نیز غیر حضوری، همچنین قابل خرید به صورت راحت و آسان از طریق اینترنتی و آنلاین با پرداخت هزینه درب منزل به همراه گارانتی معتبر و ضمانت کالا ، همچنین مهلت تست این محصولات، با قابلیت ارسال به سر تا سر کشور نیز، برای خریداران فراهم می باشد.

در نظر داشته باشید که ما هیچگاه تبلیغ نمی کنیم، بلکه این مشتریان و سابقه کار ما است که تبلیغی برای کار ما شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش لامپ کم مصرف ۵۰ وات و دیگر لامپ ها، در سایز، وزن، مدل و اندازه های مختلف، شما عزیزان می توانید با کارشناسان و یا همکاران ما در ارتباط یا تماس باشید.