فروش عمده لامپ کم مصرف ۷۵ وات

استفاده از لامپ شمعی لوستر بروکس مدت زیادی است که در صنایع مختلف و همچنین مصارف خانگی رواج پیدا کرده است. به طور کلی لامپ کم مصرف باعث می‌شود در انرژی ۸۰ درصد صرفه جویی شود همچنین در هزینه‌ های برق نیز صرفه جویی می‌شود. به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند. به طور کلی امروزه شرکت‌ ها و کارخانه‌ های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند. بهترین نوع این گونه لامپ ها، لامپ کم مصرف ۷۵ وات است. همچنین قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات مناسب تر است.

 

فروش عمده لامپ کم مصرف 75 وات

۵ ویژگی مهم لامپ کم مصرف اشکی

 

لامپ کم مصرف اشکی در توان ۶ و ۷ با مصرف پایینی در بازار وجود دارد. این نوع لامپ‌ ها در دو رنگ آفتابی و مهتابی هستند که بیشتر برای لوسترها کارایی دارند. از ویژگی مهم این گونه لامپ‌ ها این است که فاقد اشعه مادون قرمز و ماوراء بنفش هستند، بازتابی واقعی از رنگ محیط دارند و بدون نوسانات نوری هستند. تولید حرارت کمتر و طول عمر بیشتری نیز از دیگر مزایای لامپ کم مصرف اشکی است.

 

 

لامپ کم مصرف اشکی ۵ وات نیز مناسب برای آباژورها، چراغ مطالعه، چراغ خواب و نورپردازی های داخل ساختمان می‌باشد. این گونه لامپ‌ ها در هوای سرد و خشک نیز عملکرد خوبی دارد و طول عمر لامپ های کم مصرف در مقابل لامپ های معمولی، معمولاً ۶ تا ۱۵ برابر است.

 

 

لامپ های کم مصرف و لامپ شمعی لوستر بروکس دارای تنوع در تولید هستند. میزان نور در لامپ های کم مصرف نیز متفاوت است و علاوه بر آن برای مکان های متفاوت می‌توان از لامپ‌های کم‌ مصرف متفاوت نیز استفاده کرد. همانند دیگر محصولات، همچنان که دارای مزایای زیادی هستند معایبی نیز دارند. از آن جمله استفاده از جیوه در لامپ کم مصرف است.

 

 

دلیل استفاده نکردن از لامپ‌ های رشته‌ای قدیمی این است که مصرف برق بسیار بالایی دارند و حرارت بسیار زیادی تولید می‌کنند برای همین این لامپ تقریبا منسوخ شده‌اند. لامپ های شمعی به‌ خاطر تولید نور زیاد و زیبایی ظاهری که به محیط می‌بخشند، از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار هستند که این لامپ ها در اندازه ها و سایز های مختلف تهیه می‌شود.

5 ویژگی مهم لامپ کم مصرف اشکی

قیمت انواع لامپ کم مصرف ۷۵ وات

 

قیمت لامپ کم مصرف را می‌توانید از فروشگاه هایی که به صورت عمده پخش لامپ کم مصرف را به عهده دارند، تهیه کنید. امروزه لامپ کم مصرف در انواع متنوعی همانند: لامپ‌های رشته‌ای، لامپ اشکی، لامپ شمعی و انواع مختلف دیگر با قیمت های متفاوت در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است تا هر کس با توجه به سلیقه و کارایی لامپ مورد نظر خود، بتواند انتخاب صحیحتری داشته باشد.

 

قیمت انواع لامپ کم مصرف 75 وات