قیمت انواع لامپ حبابدار 12 وات

یکی از مراکز تولید و عرضه لامپ حبابدار 12 وات، شرکت ما است که مشتریان محترم می توانند بر طبق نیاز خود مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند. لازم به ذکر است است که محصولات ما با کیفیت عالی همچنین قیمت مناسب قابل عرضه به مشتریان همیشگی خود می باشد. با توجه به تغییرات دائمی قیمت ها، نمی توایم قیمت انواع لامپ حبابدار 12 وات و لامپ کم مصرف 40 وات دلتا را به طور دقیق تعیین کنیم.

قیمت انواع لامپ حبابدار 12 وات

همه چیز درباره لامپ حبابدار اشکی

همه چیز درباره لامپ حبابدار اشکی

لامپ کم مصرف 40 وات مهتابی حبابدار اشکی دارای مدل های جذاب و متنوعی در بازار می باشند با اطلاع از ویژگی های هر کدام از این مدل ها می توانیم خریدی مناسب داشته باشیم پس بهتر است قبل از اقدام به خرید انواع قیمت ها و برندهای گوناگون موجود در بازار اطلاع داشته و بتوانید آنها را با هم مقایسه کرده و در نهایت به توصیه فروشنده هم اعتماد کرده و بتوانید یک خرید مناسب و ایده آل طبق شرایط مالی و نیاز خود داشته باشید.

آشنایی با ویژگی های لامپ حبابدار اشکی:

  • طول عمر زیاد
  • بازده نوری مناسب
  • این لامپ ها به راحتی و به دلیل روشن و خاموش شدن زیاد خراب نمی شوند.
  • با گذشت زمان طولانی از روشن بودن، به افت نور دچار نمی شوند.

لامپ های حبابدار اشکی امروزه با ظاهری بسیار جدید و زیبا توانسته است مناسب ترین جایگزین برای انواع لامپ‌ های شمعی رشته ‌ای و همچنین کم ‌مصرف در لوسترها باشند. این لامپ ها دارای روشنایی بالاتری نسبت به انواع لامپ ‌های قدیمی‌ دارند و همینطور مصرف انرژی آن ها پایین ‌تر بوده، از اینرو بهترین جایگزین برای لامپ های قدیمی می باشند.

یکی از اولین نسل های تولید لامپ حبابدار، لامپ های اشکی بودند که در صنعت روشنایی کاربرد زیادی پیدا کرده بودند. این مدل از لامپ های LED که دارای بازدهی حدوداً روشنایی صد لومن به ازای هر وات بودند با کنار هم گذاشتن تعدادی پاور لامپ ال ای دی می توان میزان روشنایی بیشتری از این لامپ ها گرفت و برای ساخت انواع و اقسام پروژکتورها و لامپ های دیگر استفاده کرد.

خرید بدون واسطه لامپ حبابدار 12 وات

خرید بدون واسطه لامپ حبابدار 12 وات

معمولا این لامپ ها در خانه ها، راهروی ساختمان ها، هتل ها، پله های برج ها و … قابل استفاده می باشند. جهت خرید بدون واسطه انواع لامپ حبابدار 12 وات می توانید به شرکت ما مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که خرید بدون واسطه و عمده این لامپ ها، می تواند سبب شود تا قیمت نهایی برای مشتریان کمتر شود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

با توجه به تغییرات دائمی قیمت ها، نمی توان قیمت دقیقی برای انواع لامپ های حبابدار تعیین نمود ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت خرید لامپ حبابدار به صورت تقریبی می توانید با بخش فروش ما در ارتباط باشید.