قیمت انواع لامپ حبابدار 9 وات

لامپ حبابدار 9 وات یکی از کم مصرف ترین لامپ های موجود در بازار به شمار می رود و قیمت آن در یک سال اخیر به حدود ۲ سه برابر افزایش داشته است. قیمت لامپ حباب دار ۹ وات به عوامل متعددی از جمله کیفیت لامپ، میزان گارانتی و ضمانت نامه آن، برند لامپ، آفتابی و یا مهتابی بودن آن و غیره بستگی دارد و بنابر این عوامل قیمت آن کاهش و یا افزایش پیدا می کند.

قیمت انواع لامپ حبابدار 9 وات

ویژگی های مهم لامپ حبابدار اشکی

ویژگی های مهم لامپ حبابدار اشکی امروزه لامپ حبابدار اشکی در برندها و کیفیتهای متفاوتی در بازار موجود می باشد و هر یک از این برندها ممکن است توان های مصرفی متفاوتی برای نام های خود در نظر بگیرند که از جمله آنها می‌توان به لامپ های اشکی حباب داره ۴، ۷، ۹ و ۱۲ وات و غیره اشاره نمود.

در این مقاله به صورت خلاصه به برخی از ویژگیهای لامپ حبابدار اشکی اشاره می کنیم:

  • رنگ لامپ: این لامپ معمولاً در دو رنگ آفتابی و مهتابی به بازار عرضه می شود و در بعضی از موارد برخی از عرضه کنندگان این محصول ممکن است رنگ های مختلف آن مانند آبی، زرد، نارنجی، قرمز و غیره را برای استفاده به عنوان شب خواب در اختیار مشتریان قرار دهند.
  • شکل ظاهری: این لامپها در قسمتهای پایین خود کاملاً گرد هستند و هر چه به قسمت های بالاتر نزدیک می شویم، اندازه آنها باریک تر و کوچک تر می شود. در واقع می‌توان گفت شکل ظاهری این نوع لامپ ها مانند شکل ظاهری یک قطره آب است.
  • پایه مقاوم: پایه این لامپ ها از انواع پایه های ای ۱۴ می باشد. این نوع پایه معمولاً انتقال نور خوبی دارند و به علاوه به راحتی خراب نمی شوند و یا نمی شکنند.
  • طول عمر زیاد: این نوع لامپ ها از طول عمر نسبتاً بالایی برخوردار هستند و طول عمر آنها حدود ۱۰ تا ۱۵ برابر لامپ های هالوژنی است.

فروشگاه عرضه لامپ حبابدار 9 وات

فروشگاه عرضه لامپ حبابدار 9 وات فروشگاه عرضه لامپ حبابدار ۹ وات این محصول را با کیفیت های متفاوت و در برندهای مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد در این فروشگاه می توانید مدل های بسیار متنوعی از لامپ اشکی نه وات را مشاهده نموده و خریداری نمایید و به همین دلیل امکان مقایسه برای خریداران محصول فراهم شده است.

فروشگاه عرضه لامپ حباب دار علاوه بر فروش حضوری، دارای سایت اینترنتی نیز می باشد که با مراجعه به سایت اینترنتی می توانید محصول مورد نظر خود را به روش غیر حضوری خریداری نموده و در اختیار داشته باشید. با خرید محصول از فروشگاه عرضه در مورد قیمت و کیفیت محصول اطمینان خاطر خواهید داشت.