قیمت لامپ کم مصرف 50 وات

لامپ کم مصرف 50 وات و همچنین لامپ زنون h1، یکی ازشکل های مختلف لامپ ها است.لامپ کم مصرف 50 وات، نسبت به لامپ های روشنایی دیگر ، خواص زیادی را در بر دارد و نوری که تولید میکند، معمولا به رنگ سفید است.

همچنین ،میزان گرمای کمتری را نسبت به سایر لامپ ها تولید می کند و این یک امتیاز است برای پیشگیری از هدر رفتن انرژی گرمایی.

قیمت لامپ کم مصرف 50 وات

اطلاعاتی درباره لامپ حبابدار کم مصرف

اطلاعاتی درباره لامپ حبابدار کم مصرف لامپ حبابدار و لامپ زنون hid، یکی از انواع لامپ ها می باشد و سرپیچ این نوع لامپ ها ثل همان سرپیچ لامپ‌های معمولی هست.باید توجه کرد که لامپ کم مصرف ،در مقایسه با انواع لامپ‌های معمولی،همان کارایی را داد و همان مقدار نور را تولید می کند .

اما مصرف برق و سایر انرژی های لازم در لامپ های کم مصرف نسبت به لامپ های پر مصرف ، به مراتب کمتر است و مدت زمان بیشتری دوام می آورند و عمر می کنند.هر چند از طرفی ، قیمت این لامپ ها نسبت به لامپ های پر مصرف ، گران تر است.در کشور ایالات متحدهٔ آمریکا و کشورهای اروپایی ، یک لامپ کم‌مصرف در مقایسه با یک لامپ روشنایی معمولی به میزان زیادی در مصرفو صرفه جویی برق کمک می کند و هزینه های کمتری را برای دولت ، به بار می آورد.

عوامل مختلفی باعث شده است تا این گروه لامپ‌ها، طرفداران و علاقه مندان زیادی را از عموم مردم،به سوی خود جذب کنند. و شکل های مختلفی از آن‌ها باگذشت زمان ،طراحی شوند و به مرحله تولید و مصرف برسند.

و به منظور خرید مشتریان، به بازارهای فروش ، عرضه گردند .لامپ‌های کم‌مصرف ، به دلیل تولید نور سفید رنگ، به صورت قابل توجهی با استقبال بسیاری از مردم ، مواجه شدند که به رونق بازار این محصول ، انجامید.مدارهای موجود در درون لامپ‌های کم‌کمصرف، بیشتر دارای ابعاد کوچک تری هستند. این فشردگی باعث می شود تا لامپ های کم مصرف کارایی بیشتری داشته باشند و سریع تر عمل کنند.

انواع مختلفی از لامپ‌های کم‌ مصرف، به شکل های مختلف و متنوع در بازارهای فروش کشورمان، وجود دارد. که توان‌های مصرفی متفاوتی دارند مانند 100 و 200 وات و…

از انواع لامپ های کم مصرف، در تولید و ساخت انواع لوسترها،آویزها ونور افشان ها و سایر وسایل و لوازم روشنایی ، استفاده می گردد.گرمایی که لامپ های کم مصرف ،تولید می کنند،در مقایسه بادیگر انواع لامپ ها،بسیار کمتر است و این ویژگی ، مانع هدر رفتن انرژی و گرما می شود و در نتیجه از تولید گاز های گلخانه ای مضر و تاثیرات نامطلوب آن مانند گرم شدن کره زمین ، جلوگیری می کند.

بعضی از لامپ های کم مصرف نیاز به مدت زمان کوتاهی دارند تا روشنایی لازم و مورد نیاز مصرف کننده را ، تولید کنند.لامپ هایی که رنگ زرد دارند ، نسبت به لامپ های سفید از طرفداران بیشتری ، برخوردارند.لامپ های کم مصرف ،در درون خود سم های مضر و خطرناکی را تولید می کنند که باعث اعتراض مردم ،به تولید این نوع از لامپ ها شده است.و این باعث شده است که مردم به سمت لامپ هایی با عنوان ، ال ای دی،گرایش پیدا کنند.

بازار فروش لامپ کم مصرف 50 وات

بازار فروش لامپ کم مصرف 50 وات برای خرید لامپ می توان به فروشگاه های لوازم برقی و الکتریکی مراجعه کنیم و لامپ موردنظر خود را خریداری نماییم .یا هم با مراجعه به سایت های معتبر،لامپ مورد نظر خود را ،با بهترین ومناسب ترین قیمت ،سفارش دهیم.کشور ما، از لحاظ تولید و فروش لامپ ها ،بی نیاز است و در درجه مطلوبی قرار دارد و بخشی از آن به سایر کشورها ،صادر و عرضه می شود.