مرکز توزیع لامپ شمعی لنز استوانه ای

لامپ شمعی لنز استوانه ای نام دیگری هم دارند که بیشتر به آن مشهور هستند« لامپ اشکی». این نوع از لامپ صد وات ال ای دی ها مانند دیگر لامپ ها نیز وات های مختلفی دارند به همین علت در وات های زیاد تر طبیعتا اندازه آن ها هم بزرگتر است.

منظور از مرکز توزیع لامپ شمعی لنز استوانه ای همان مغازه های الکتریکی و فروشگاه های زنجیره ای هستند که می توانند این نیاز مردم را بر طرف سازند.

مرکز توزیع لامپ شمعی لنز استوانه ای

مشخصات مهم لامپ شمعی کم مصرف

مشخصات مهم لامپ شمعی کم مصرف

  • مهم ترین مشخصه لامپ شمعی کم مصرف و لامپ فلورسنت 20 وات شکل آن است که چون به شکل اشک نیز هست به آن ها اشکی هم می گویند.
  • این نوع لامپ ها مانند دیگر لامپ ها دو مدل مهتابی و آفتابی دارد که مدل مهتابی ضرر کمتری برای چشم و پوست انسان دارد همچنین کمتر باعث تغییر رنگ اجسامی مثل پارچه می شوند.
  • یکی دیگر از مشخصات مهم لامپ شمعی کم مصرف همان طور که از اسمش پیداست کم مصرف بودن آن است که باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.
  • آن ها به دلیل استفاده از نوعی شیشه به جای حبابدار بودن بسیار نازک و خطرناک هستند چون گرمای داخل لامپ ممکن است باعث شکستن آن شود و هزینه اضافی به دنبال داشته باشد.
  • این نوع از لامپ ها چون کم مصرف هستند عمری طولانی دارند البته اگر شیشه آن ها نشکند این گونه هستند.
  • این لامپ ها بیشتر در مکان هایی که نیاز به نور فراوان دارند مانند راهرو ها استفاده می شوند. از این لامپ ها می توان به عنوان چراغ خواب یا چراغ مطالعه نیز به دلیل نور زیادشان استفاده کرد.

فروشندگان انواع لامپ شمعی لنز استوانه ای

فروشندگان انواع لامپ شمعی لنز استوانه ای فروشندگان انواع لامپ شمعی لنز استوانه ای به دلیل اینکه در فروشگاه خود لامپ های دیگر را نیز به فروش می رساند می توانند هنگام خرید به مشتری و متقاضیان بهتر راهنمایی کند که لامپ مذکور و مورد نظر برای چه متراژی و برای کدام قسمت از خانه یا محل کار مناسب است.

فروشندگان لامپ شمعی باید هنگام فروش محصول خود به مشتری توضیحات لازم را بدهد و در صورت لزوم از مشتری بخواهد که برای کدام مکان می خواهد از آن استفاده کند به طور مثال می تواند بگوید که اگر برای قسمت پذیرایی خانه لامپ می خواهید و لوستر دارید و متراژتان زیاد است چند نوع لامپ معرفی کند و از هر گدام مزیت ها و معایبشان را بگوید تا متقاضی با دست باز و خیالی آسوده انتخاب کند. به بیان دیگر در هنگام خرید به مشتری مشاوره بدهد. یا اینکه با توجه به بودجه نظر خود را به آن ها ارائه دهد چون قیمت در ایران فاکتوری بسیار مهم برای انتخاب هر چیزی می باشد.