مرکز خرید لامپ کم مصرف 55 وات

لامپ کم مصرف 55 وات که امروزه مورد توجه بسیاری از مشتری ها واقع شده است دارای قدرت نور دهی، کیفیت، طول عمر، ضمانت بسیار خاصی می باشد. مرکز خرید لامپ کم مصرف 55 وات یکی از مراکز معتبر و با سابقه کاری می باشد که بهترین نوع لامپ های ال ای دی کم مصرف را با کیفیت عالی و با قیمت بسیار مناسب در بازار به مشتری های خود عرضه می کند.

مرکز خرید لامپ کم مصرف 55 وات

مشخصات مهم لامپ کم مصرف اشکی

مشخصات مهم لامپ کم مصرف اشکی لامپ کم مصرف اشکی از خانواده گسترده و وسیع لامپ های ال ای دی می باشد. لامپ کم مصرف اشکی مانند تمام لامپ های ال ای دی دارای طول عمر بلند مدت می باشد و بسیار کم مصرف و انرژی کمی را صرف می کند. ویژگی های لامپ کم مصرف اشکی شباهت زیادی با ویژگی های سایر لامپ های ال ای دی دارند. مشخصات مهم و خاص لامپ کم مصرف اشکی:

  • لامپ کم مصرف اشکی معمولا برای لوستر ها طراحی شده است.
  • لامپ کم مصرف اشکی دارای شباهت زیادی با لامپ شمعی می باشد ولی معمولا لامپ ال ای دی اشکی در انتهای آن باریکی خاصی وجود دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده است.
  • لامپ کم مصرف اشکی دارای یک شکل و طرح اشک می باشد و به همین علت به اسم لامپ اشکی شناخته شده است.
  • لامپ کم مصرف اشکی قدرت پخش روشنایی به صورت یک دست و یک نواخت در فضا را دارد و در هنگام پخش نور آسیبی به چشم وارد نمی کنند.
  • معمولا لامپ کم مصرف اشکی از مواد اولیه بدون اشعه و مضر ساخته نمی شود.

قیمت انواع لامپ کم مصرف 55 وات

قیمت انواع لامپ کم مصرف 55 وات لامپ های ال ای دی دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و بسیاری از مشتریان امروزه به علت کم مصرف بودن لامپ های ال ای دی به جای لامپ های عادی از این لامپ های کم مصرف استفاده می کنند. لامپ کم مصرف مدل 55 وات یکی از پر فروش ترین نوع لامپ های موجود می باشد که به علت قدرت نور دهی بالای آن و کم مصرف بودن آن طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و مورد استفاده واقع شده است.

امروزه به علت توجه بسیاری از مردم به لامپ کم مصرف و استفاده فراوان از آن قیمت لامپ کم مصرف نیز متغییر شد و وجود نوسانات ارزی و تفاوت در نرخ های روزانه موجود در بازار نمی شود یک قیمت قطعی به محصولات داد اما شما می توانید برای دریافت اطلاع از قیمت لامپ کم مصرف به صورت آنلاین و با راه و روش ساده با کارشناسان و مشاوران ما که در 24 ساعت روز فعال هستند ارتباط برقرار کنید و قیمت انواع لامپ کم مصرف 55 وات را همین لحظه دریافت کنید.