پخش انواع لامپ حبابدار 15 وات

پخش انواع لامپ حبابدار 15 وات به دلیل اینکه بعضی از مردم نمی توانند به فروشگاه های الکتریکی معتبر مراجعه کنند،علاوه بر الکتریکی ها و فروشگاه های زنجیره ای در سوپرمارکت ها نیز انجام می شود تا نیاز مردم تامین شود. لامپ های حبابدار 15 وات در اکثر خانه ها به دلیل نور کافی آن ها و همچنین کم مصرف بودن و عمر بلندشان استفاده می شود تا از هدر رفت برق بتوان جلوگیری کرد.

پخش انواع لامپ حبابدار 15 وات

بارز ترین ویژگی لامپ حبابدار کم مصرف

بارز ترین ویژگی لامپ حبابدار کم مصرف از بارزترین ویژگی لامپ حبابدار کم مصرف می توان با توجه به نام آن ها به مصرف کم برقشان که هم به نفع مصرف کننده می باشد و هم به نفع تولید کننده، اشاره کرد. زیرا مصرف کننده بابت مقدار مصرف خود مبلغ کمتری نسبت به دیگر لامپ ها پرداخت می کند و تولید کننده دیگر نیاز به تولید برق با استفاده از هر منبعی مانند آب که حجم آن رو به کاهش است؛ نیست.

از لامپ حبابدار کم مصرف هم می توان در هال و پذیرایی خانه ، هم سرویس بهداشتی، هم اتاق خواب ها و همچنین آشپزخانه به خاطر مقدار نوری که می تواند به دلیل جنس حبابش ساطع کند استفاده کرد. لامپ های کم مصرف امروزه به دلیل عمر طولانی خود بسیار جلب توجه کرده اند در دسترس همگان قرار گرفتند و همین امر باعث کاهش چشم گیر مصرف برق در سطح کشور شده است.

حباب این لامپ ها به گونه ای طراحی شده است که از شکستن آن جلوگیری شود و جنس آن ضخیم تر و مات است تا بتواند نور بیشتری از خود عبور دهد و همچنین کمتر به سلامت انسان آسیب برساند. لامپ های کم مصرف دارای وات ها و ولتاژهای مختلف هستند تا بتوانند نیاز مردم را نسبت به بیشتر یا کمتر بودن آن ها برطرف کنند.

صادر کننده لامپ حبابدار 15 وات

صادر کننده لامپ حبابدار 15 وات ایران یکی از کشور های تولید کننده و صادر کننده لامپ حبابدار 15 وات است زیرا در عرصه فناوری توانسته است به تولید جنس خوب و با کیفیت به همراه قیمت پایین دسترسی یابد.

صادرات لامپ حبابدار علاوه بر ایران توسط کشور های دیگر چون آمریکا نیز انجام می شود و در این بین ایران که خود یکی از صادر کنندگان این محصول است جنس مرغوب تر آمریکایی را وارد می کند اما به تعداد محدود تا بتواند با بررسی آن به فناوری به کار برده شده در آن دست یابد و محصولی بهتر و مرغوب تر از آن را تولید و صادر کند.

صادرات لامپ توسط ایران از خیلی وقت پیش آغاز شده است و بسیار در چرخه اقتصاد کشور موثر است که توانسته به خودکفایی در این محصول کوچ ولی نیاز بزرگ دسترسی پیدا کند. حال این لامپ ها در مکان های مختلف در سراسر ایران به چشم می خورد و این نیز خود افتخار بزرگی است که محصولی با کیفیت در دست مردم در حال استفاده است.