مرکز خرید لامپ حبابدار 30 وات


مرکز خرید لامپ حبابدار 30 وات از جمله مراکز مهم و معتبری بوده که در آن نمونه های مختلف از این محصول را در اشکال و کیفیت های مختلف در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

البته این مرکز خرید با ارائه مستقیم لامپ حبابدار، امکان خرید، برای عموم مردم را فراهم نموده است. به طوری که افراد در سرتاسر کشور، بدون نیاز به پرداخت هزینه های اضافه، توانایی خرید این نوع لامپ را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خواهند داشت.

مرکز خرید لامپ حبابدار 30 وات

مشخصات مهم لامپ حبابدار شمعی

مشخصات مهم لامپ حبابدار شمعی در واقع لامپ حبابدار شمعی از جمله لامپ های مهم و پر کاربردی بوده که عمدتا به عنوان لامپ مناسب برای لوستر شناخته شده است. به همین دلیل لامپ های شمعی در دسته لامپ های دکوراتیو و تزیینی قرار گرفته است.

البته این دسته از لامپ ها هم با توجه به شکل ظاهری، نوع روشنایی جنس بدنه و اندازه سرپیچ دارای نمونه های متفاوتی هستند. اما در مجموع لامپ های شمعی را می توان به دو دسته لامپ رشته ای شمعی و لامپ ال ای دی دسته بندی کرد.

اما در هر دو حالت شکل ظاهری لامپ به صورت کشیده بوده و دارای سرپیچ های کوچک و از جنس آلومینیوم می باشد. تا در این راستا بتوان لامپ را به راحتی درون سرپیچ لوستر بست. اما قبل از خرید لامپ بهتر است به مواردی نظیر ارتفاع لامپ و ابعاد سرپیچ توجه نموده و لامپ را با توجه به نوع لوستر و اندازه سرپیچ های آن خریداری نمود.

از سویی دیگر لامپ های شمعی بر خلاف ظاهر کوچکی که دارند، از مصرف پایینی برخوردار می باشد و روشنایی خوبی تولید خواهند کرد. هم چنین طول عمر لامپ های شمعی زیاد بوده و از این رو استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

قیمت انواع لامپ حبابدار 30 وات

قیمت انواع لامپ حبابدار 30 وات لامپ حبابدار 30 وات به دلیل شکل ظاهری و میزان مصرف انرژی از جمله وسایل روشنایی پرکاربرد و پرطرفدار می باشد. البته لازم به ذکر است که این نوع از وسایل روشنایی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و همین تنوع در محصول باعث شده تا لامپ قیمت های متفاوتی داشته باشد.

از این رو در این بخش به بررسی قیمت انواع لامپ حبابدار 30 وات خواهیم پرداخت.

  • در ابتدا برای تشخیص قیمت لامپ باید به کیفیت لامپ، نوع لامپ و نحوه تولید آن توجه ویژه نمود.
  • سپس برای قیمت گذاری باید موارد دیگری نظیر شرکت تولید کننده محصول، نوع بسته بندی لامپ و میزان مصرف انرژی آن را در نظر گرفت.
  • علاوه بر موارد گفته شده قیمت لامپ حبابدار 30 وات به عوامل مختلفی نظیر نحوه فروش محصول، نوسانات بازار تجهیزات الکتریکی و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.