صادرات لامپ کم مصرف هالوژنی

لامپ های هالوژنی به خاطر قدرت پخش نور یکنواخت و نرخ مطلوبی که دارد، از مشتری های زیادی در سرتاسر دنیا برخوردار می باشد. روشنایی را به زندگی شما هدیه داده تا نقاط کور به فراموشی سپرده شود.

صادرات لامپ کم مصرف هالوژنی به سمت کشور های عمان، بحرین، قطر، امارات، لبنان، سوریه، عراق و ارمنستان در حال انجام می باشد که به خاطر مسیر کوتاه و متفاوت بودن نرخ ارز می تواند سود آوری بالایی را برای جمهورس اسلامی به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت لامپ ال ای دی سقفی گرد

صادرات لامپ کم مصرف هالوژنی

مزایای لامپ کم مصرف هالوژنی 6 وات

مزایای لامپ کم مصرف هالوژنی 6 وات اگر بخواهیم مزایای لامپ هالوژنی 6 وات کم مصرف را مورد بررسی قرار دهیم، تنها در یک صفحه جای نمی گیرد. بنابراین سعی می شود تا به مهم ترین عناوین به صورت مشروح پرداخته شده تا مصرف کننده خرید خود را با آگاهی کامل در خصوص محصول مورد نظر به صورت راهبردی بدست آورده باشد.

  • نگهداری آسان: این محصولات تشکیل بافته از مجموعه لامپ های کوچک به صورت سری می باشد. یعنی در صورت خراب شدن هر کدام، اگر از مدار خارج شود به صورت مجدد قابل بهره برداری می باشد. در نتیجه نیازی به تعویض لامپ و پرداخت هزینه های اضافی نخواهد شد.
  • ضربه پذیری بالا: حتما می دانید که اگر لامپ های رشته ای با سطح سختی مثل زمین حتی در فاصله کوتاه برخورد نماید، به سرعت متلاشی شده و گاز های خطرناکی را که در خود دارد، پخش می نماید. اما این ارقام سر لاکی داشته تا از رخداد این موضوع پیشگیری به عمل آمده باشد.
  • قدرت عملکرد بیشتر: لامپ های رشته ای 90 درصد انرژی دریافتی خود را به گرما و تنها 10 درصد آن را به انرژی روشنایی تبدیل می کنند. این موضوع در خصوص نمونه های کم مصرف اشکی کاملا برعکس می باشد. بنابراین ماندگاری بیشتری را از خود بروز داده و تاثیر چندانی بر روی قبض برق پایانی ماهانه نخواهد داشت.

پخش انواع لامپ کم مصرف هالوژنی

پخش انواع لامپ کم مصرف هالوژنی در عصر حاضر پخش لامپ کم مصرف هالوژنی به خاطر شیوع همه جانبه ویروس کرونا در کشور به صورت غیر حضوری انجام می شود تا دیگر احتیاجی به قرار گیری فیزیکی در معرض ناقلین بیماری کرونا در جامعه وجود نداشته باشد.

رایانه همراه خود را به سایت رسی معرفی شده ارجاع داده تا مقدار درخواستی خود را در ابعاد عمده تعیین نمایید. ارسال در بسته بندی های استاندارد و ضد ضربه انجام می شود تا به شکل سالم و به دور از هر گونه ایرادی در اختیار مخاطب برسد. این موضوع سبب می شود تا از تلف شدن زمان، هزینه و انرژی مصرفی مشتری به شکل کامل صرفه جویی به عمل آید.