خرید عمده لامپ کم مصرف 60 وات

لامپ کم مصرف 60 وات

در دکوراسیون خانه نور نقش مهمی ایفا میکند پس باید به نور پردازی خانه توجه ویژه و خاصی داشته باشیم .دراوایل دهه ۸۰ میلادی به دلیل مصرف بیش از اندازه لامپ های رشته ای لامپ های کم مصرف برای ایجاد روشنایی ساخته شد .

این لامپ ها در سایزها و اندازه ها و وات های مختلف تولید و کیفیت های عالی تولید می شود . لامپ های کم مصرف در دو رنگ نور افتابی ومهتابی بسته به نیاز متقاضیان تولید می شود .

خرید عمده لامپ کم مصرف 60 وات

شاخصه های بارز لامپ شمعی کم مصرف

شاخصه های بارز لامپ شمعی کم مصرف لامپ شمعی کم مصرف

با وجود اینکه قیمت بالاتری نسبت به لامپ های رشته ای دارند اما :لامپ های کم مصرف ۸ برابر بیشتر از لامپ های رشته ای عمر می کنند.این لامپ ها نسبت به لامپ های رشته ای انرژی الکتریکی کمتری مصرف می کنند .لامپ های کم مصرف یک پنجم لامپ های رشته ای انرژی الکتریکی مصرف می کنند همچنین گرمای کمتری تولید می کنند .

از مضرات لامپ های کم مصرف میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

در صورت استفاده طولانی مدت از لامپ های کم مصرف هنگام زدن کلید ،دیرتر روشن می شوند که در تولیدات جدید این مشکل به حد اقل خود رسیده است .لامپ های کم مصرف بخاطرمنتشر کردن اشعه ماوراء بنفش برای سلامتی وتندرستی انسان مضر است.لامپ های کم مصرف نیز دارای جیوه هستند وبازیافت غیر اصولی آنها مانند شکستن یا رها کردن آن در طبیعت باعث ایجاد آلودگی خاک و آب وهوا میشود .بخاطر داشتن اشعه UV باعث ایجاد رنگ پریدگی در اشیاء حساس مثل پارچه ،فرش و… میشوند .

لامپ های کم مصرف ضد اب نیستند و چکیدن یا نفوذ آب به آن آسیب می رساند. استفاده از این لامپ ها فقط در محیط های با حرارت۴۸+ و کمتر از ۱۰_ درجه سلسیوس توصیه می شود .

استفاده از لامپ های کم مصرف برای رشد گیاهان :

برای رشد گیاهان با نورهای مصنوعی از لامپ های کم مصرف استفاده می شود که این به اندازه گیری گیاه مرتبط می شود .ساده ترین روش استفاده از لامپ های کم مصرف برای رشد گیاهان فوت مربع است.هنگام استفاده از لامپ های کم مصرفبرای رشد گیاهانبا توجه به نور زیاد حداقل ۶۰ وات در هر فوت مربع نور لازم است .

مراکز پخش لامپ کم مصرف 60 وات

مراکز پخش لامپ کم مصرف 60 وات پخش لامپ

در سال های اخیر به خاطر تقاضای زیاد مصرف کنندگان برای استفاده از لامپ های کم مصرف به جای لامپ های رشته ای ،تولید کنندگانتمام تلاش خود را برای تولید این لامپ ها با کیفیت بالا ورساندن آن به دست مصرف کننده بکار می برند.

لامپ های کم مصرف در وات های مختلف مانند ۴۰ وات ۵۰ وات ۶۰ وات ۱۰۵ وات و… و در شکل های مختلف ساخته می شود این لامپ ها هم دارای گارانتی مصرف هستند وهم قابل تعمیر می باشد ومیتوان آن ها را از لوازم الکتریکی تهیه کرد.