مراکز خرید لامپ کم مصرف 160 وات

لامپ کم مصرف 160 وات:اين لامپ‌ها باعث صرفه‌جويي در مصرف انرژي مي‌شوند و طول عمر بيشتري دارند .به همين دليل، خيلي از کشورها با اجراي سياست‎هاي تشويقي، وضع قوانين مالياتي و محدود کردن توليد لامپ‌هاي معمولي، استفاده از اين لامپ‎ها را ترويج مي‌کنند. اما هنوز خيلي‌ها با زير و بم استفاده از اين لامپ‌ها آشنايي ندارند. مثلا کمتر کسي است که بداند وقتي يک لامپ کم‌مصرف ‌مي‌شکند، بخار جيوه موجود در آن که خطرناک و سمي است، متصاعد مي‌شود. به همين خاطر نبايد به خرده‌هاي لامپ کم‌مصرف دست زد يا براي جمع کردن آن از جاروبرقي استفاده کرد. بلکه فورا بايد پنجره‌ها را باز و به مدت 15 دقيقه اتاق را ترک کرد تا بخارهاي جيوه از محيط خارج شود . سپس با ماسک و دستکش، خرده‌هاي لامپ را در ظرف شيشه‎اي دردار يا دو لايه کيسه پلاستيک گذاشت و در آن را بست.لامپ کم مصرف در اندازه های مختلف تولید می شود از جمله 160 وات

مراکز خرید لامپ کم مصرف 160 وات

باکیفیت ترین انواع لامپ کم مصرف شمعی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع لامپ کم مصرف شمعی کدامند؟ لامپ کم مصرف شمعی:لامپ فلورسنت فشرده یا CFLS ، 75 درصد کمتر از لامپ های رشته ای انرژی مصرف می‌کند و عمرش هم طولانی‌تر است. تفاوت این لامپ ها با لامپ رشته ای این است که تناژ رنگی‌شان نسبتا سرد است و حاوی جیوه هستند. با اینکه میزان جیوه به کار رفته در این لامپ ها خیلی کم است؛ اما به معنی این نیست که نباید مراقب باشید. لامپ ها در شکل ها و با طراحی های ظاهری متنوعی تولید می شوند. از پرمصرف ترین اشکال لامپ ها می توان به لامپ های حبابی، اشکی و شمعی اشاره کرد. معمولا در سرپیچ ها و چراغ های معمولی از لامپ های حبابی استفاده می شود و در چراغ های تزیینی و آویز لامپ های شمعی و اشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت انواع لامپ کم مصرف 160 وات

قیمت انواع لامپ کم مصرف 160 وات قیمت لامپ کم مصرف:لامپ ال ای دی یا همان کم مصرف،درست به اندازه لامپ فلورسنت به صرفه و اقتصادی است؛ به علاوه این که از نظر دوام، تقریباً سه برابر بیشتر از فلورسنت عمر خواهد کرد. از لامپ ال ای دی بیشتر بعنوان نور وظیفه ای استفاده می شود، چون نورش نسبت به فلورسنت مستقیم و تندتر است. جالب است بدانید نور ال ای دی شبیه نور خورشیدی لامپ رشته‌ ای است؛ اما کمتر داغ می شود. قیمت لامپ ال ای دی طبق معمول نسبت به فلورسنت گران تر خواهد بود. فلورسنت ها و لامپ‌ های کم مصرف، تنوع رنگ چندانی ندارند و علی رغم مصرف پایین، مضرات زیست محیطی و زیان های زیادی برای بدن دارند. هالوژن ها، علی رغم مصرف کم و عمر بالا، توان نوردهی بالا ندارند.