توزیع انواع لامپ کم مصرف 75 وات

لامپ کم مصرف 75 وات یک لامپ کم مصرف فلورسنت است که در انگلیسی با نام CFL شناخته می شود.
اگرچه عملکرد آنها به روش مشابه لامپهای فلورسنت لوله ای سنتی است، اما به گونه ای طراحی شده اند که جای خود را به روشهایی بهبود می بخشند که باعث بهبود کارایی لامپ معروف رشته ای می شود، که کاملاً منسوخ شده است. توزیع انواع لامپ کم مصرف 75 وات توسط ما و با شرایط ویژه انجام می شود.

توزیع انواع لامپ کم مصرف 75 وات

همه چیز در مورد لامپ کم مصرف شمعی

همه چیز در مورد لامپ کم مصرف شمعی واقعیت این است که استفاده از لامپ شمعی کم مصرف مزایای واضحی دارد، فراتر از اینکه هزینه کمتری است و مدت زمان آن بیشتر است. به عنوان مثال، آنها سردتر از کلاسیک ها نیز هستند، زیرا در گذشته، لامپ کم مصرف پارس 60 وات انرژی را به گرما و نور تبدیل می کرد، اما در حال حاضر، عملا همه چیز سبک است، بنابراین کمتر گرم است.

بدیهی است که صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار زیاد است. تخمین زده می شود که مصرف آنها بین 50 تا 80 درصد کمتر از لامپ های معمول است. و این در شرایط یکسان دریافت انرژی، تولید نور یکسان است. بنابراین در مواردی که کم مصرف ها به 22 وات نیاز دارند، بزرگترها به 100 وات نیاز دارند.

همچنین فراموش نکنید که این نوع لامپ های کم مصرف می توانند 10 برابر بیشتر از لامپ های کلاسیک دوام داشته باشند. یعنی 10 هزار یا 12 هزار ساعت استفاده خواهند داشت که معادل 5 یا 10 سال به طور متوسط ​​بسته به مکانی که قرار می دهید، دارند. اگر به دنبال زندگی طولانی باشید، آنها حتی می توانند این زندگی را دو برابر کنند.

یک لامپ رشته ای برای کار در طول عمر خود 5 تا 10 برابر قیمت خود مصرف کننده برق است بین 750 تا 1000 ساعت است. یک لامپ رشته ای به سختی 2.6٪ از انرژی مصرف شده را به نور مرئی تبدیل می کند، در حالی که یک لامپ فلورسنت حداکثر 15٪ از انرژی مصرف شده را برای انجام مأموریت خود در زمینه روشنایی اختصاص می دهد.

مراکز خرید لامپ کم مصرف 75 وات

مراکز خرید لامپ کم مصرف 75 وات ما یکی از بهترین مراکز خرید لامپ کم مصرف پارس شعاع توس در ایران هستیم. محصولات ما شامل طیف رنگی هستند که از یک نور زرد (گرمتر) به یک نور سفیدتر (خنک تر) تبدیل می شوند.

انتخاب یک لحن یا حالت دیگر به اتاق بستگی دارد. با این حال، توصیه می شود از چراغ های گرمتر در اتاق خواب یا اتاق نشیمن و سفیدتر در آشپزخانه یا حمام استفاده کنید. علاوه بر این، اگر می خواهیم اتاقی را با رنگ روشن کنیم، LED هایی تقریباً با تمام رنگ ها و حتی قابلیت تغییر به هر رنگی وجود دارد.