خرید عمده لامپ فوق کم مصرف تمام پیچ

لامپ های فوق کم مصرف تمام پیچ هنگامی که دو لوله شیشه ای از بخش بالا خارج می ‌شود و به شکل پیچی می‌ باشد. این لامپ ها بر عکس لامپ های نیم پیچ، کاملاً به صورت تمام پیش طراحی شده اند. لامپ های مذکور بسیار کم مصرف هستند.

جهت خرید عمده لامپ فوق کم مصرف تمام پیچ می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

خرید عمده لامپ فوق کم مصرف تمام پیچ

خصوصیات مهم لامپ LED فوق کم مصرف

خصوصیات مهم لامپ LED فوق کم مصرف

آشنایی با مزایای لامپ های LED فوق کم مصرف:

  • مصرف بسیار پایین انرژی
  • داشتن طول عمر بالا
  • داشتن ایمنی مناسب
  • برخورداری از مقاومتی بالا
  • دارا بودن تنوع بالای مدل و رنگ
  • داشتن شدت نور همیشگی و مداوم
  • عدم آسیب رساندن به سلامتی انسان
  • و …

همانطور که گفته شد لامپ مهتابی کم مصرف در مقایسه با سایر لامپ ‌های رشته ‌ای مصرف انرژی خیلی کمی دارند، ولی در عین حال بازده آن بسیار بالا می باشد. این لامپ ها حدود ۹۰ درصد از انرژی برق را می توانند به نور تبدیل کنند و در همین راستا می ‌تواند سبب کاهش هزینه ‌های برق مصرفی شوند و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه گردند.

مدت زمان طول عمر این لامپ ها به هیچ عنوان بستگی به تعداد روشن و خاموش شدن لامپ ندارد. در حقیقت طول عمر لامپ های ال ای دی فقط به مدت زمان روشن بودن این لامپ ها دارد.

ایمنی لامپ های LED به شکلی است که اگر ساعت‌ ها روشن باشد، خطراتی ناشی از سوختگی با آتش سوزی در ساختمان و یا همینطور در لامپ ها ایجاد نمی‌ کند و از این جهت می توانیم با اطمینان خاطر از این لامپ ها استفاده کنیم.

لامپ های ال ای دی فوق کم مصرف در مقابل همه شرایط آب و هوایی و همچنین وجود رطوبت هوا می‌ت واند کارایی بسیار خوبی از خود نشان دهد و بازده نوری بالایی داشته باشد و دچار افت کیفیت نشود.

پخش کنندگان لامپ فوق کم مصرف تمام پیچ

پخش کنندگان لامپ فوق کم مصرف تمام پیچ

تولید کنندگان و پخش کنندگان لامپ های فوق کم مصرف تمام پیچ، باید جهت تولید این لامپ ها از حداکثر توانایی خود را استفاده کنند و لامپ هایی با استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه کنند تا برای مصرف کننده علاوه بر داشتن بازدهی و کیفیت بالا خطرات جانی و مالی نداشته باشد.

در کنار این موارد باید قیمت لامپ مهتابی کوچک پایین تر بیاید تا همه مردم امکان خرید و استفاده از این لامپ ها را داشته باشند و همه افراد از این طریق بتوانند در مصرف برق صرفه جویی کنند. قابل ذکر است که استفاده از لامپ LED کم مصرف با استقبال خوبی همراه بوده است.

با توجه به وجود نوسانات قیمت های انواع لامپ LED در بازار نمی توانیم قیمت دقیقی برای این لامپ ها تعیین کنیم، ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید. ما پخش لامپ ال ای دی را در بسته بندی های مقاوم به مشتریان ارائه می کنیم.