توزیع کننده لامپ کم مصرف طرح گل

 

لامپ کم مصرف طرح گل از خانوادهٔ لامپ ‌های فلورسنت بوده که جایگزین لامپ های رشته ای قدیمی شده است در زمینه توزیع این محصول مراکز فروش لامپ برای متقاضیان خود شرایط مناسبی در نظر گرفته و متقاضیان تهیه آن با توجه به هزینه تمام شده کمتر در زمینه خرید این محصول اقدام می کنند مراکز توزیع لامپ کم مصرف پارس شعاع توس محصول خود را با ضمانت نامه های مناسب ارائه می نمایند .

 

توزیع کننده لامپ کم مصرف طرح گل

 

 

۳ مورد از مزایای لامپ کم مصرف شمعی

در ادامه به برسی سه مورد اصلی از مزایای لامپ کم مصرفی شمعی به صورت خلاصه اشاره می گردد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

۱- میزان مصرف انرژی لامپ های کم مصرف معمولاً یک پنجم کمتر از لامپ های رشته ای می باشد و نیز این ویژگی کمک بسیار چشم گیری به کاهش مصرف برق و کاهش هزینه های تمام شده برق مصرفی می نماید.

۲- لامپ کم مصرف شمعی به طور معمول ١۵ برابر عمر طولانی تری نسبت به لامپ های رشته ای دارند طول عمر لامپ‌ های کم‌مصرف حدود ۲ سال تخمین زده می شود در صورتی که طول عمر لامپ ‌های رشته ای در حدود ۳ ماه است که این موضوع نیاز به خرید لامپ کم مصرف پارس 60 وات را به صورت قابل ملاحظه ای کاهش می دهد و نیز کمک زیادی به جلوگیری از تولید زباله های صنعتی در چرخه محیط زیست می نماید.

۳- این لامپ ها در مقایسه با لامپ های رشته ای گرمای به مراتب کمتری تولید می کنند. این امر کمک شایانی به کاهش خطر سراسری گرمایش کره زمین می نماید. به صورتی که اگر کل لامپ های رشته ای قدیمی در دنیا با لامپ های کم مصرف شمعی جایگزین شوند سالانه به میزان بیش از ۴٠۹ تراوات ساعت انرژی الکتریکی در جهان صرفه جویی خواهد شد که این موضوع فاصله بسیار زیادی با نتایج استفاده از لامپ های رشته ای قدیمی دارد.

 

3 مورد از مزایای لامپ کم مصرف شمعی

 

 

 

مراکز فروش لامپ کم مصرف طرح گل

با توجه به اینکه این نوع از لامپ به دلیل کارایی بسیار بالا آنها طرفداران زیادی دارد خرید لامپ کم مصرف بسیار افزایش یافته و باعث شده مراکز فروش این نوع از لامپ ها گسترش یابد و نیز باعث ایجاد تنوع در زمینه تولید این محصول شده است.

فروشنده لامپ کم مصرف طرح گل، این محصول را در مراکز ابزار الکتریکی به فروش میرساند و همچنین امکان خرید اینترنتی لامپ های کم مصرف طرح گل نیز دارای طرفداران زیادی بوده که از دلایل مهم آن سهولت در زمینه خرید آسان، کاهش هزینه تمام شده خرید محصول، امکان استفاده از راهنمایی های کارشناسان با تجربه در زمینه فروش این محصول و ارائه بهترین ضمانت نامه های فروش لامپ کم مصرف می باشد .

 

مراکز فروش لامپ کم مصرف طرح گل