عرضه کننده لامپ کم مصرف 80 وات

لامپ شمعی لوستر بروکس است که در هزینه شما صرفه جویی می کند و به محیط زیست کمک می کند. این لامپ ها 80٪ انرژی کمتری مصرف می کنند. اگر به گرم شدن کره زمین اهمیت می دهید ، لامپ هایی مانند این شروع خوبی است. یک لامپ کم مصرف از ورود تقریباً یک تن دی اکسیدکربن در طول عمر خود جلوگیری می کند. از این رو شرکت ما عرضه کننده لامپ کم مصرف 80 وات می باشد و این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند.

عرضه کننده لامپ کم مصرف 80 وات

لامپ شمعی کم مصرف چه مشخصاتی دارد؟

لامپ شمعی کم مصرف چه مشخصاتی دارد؟ لامپ شمعی LED رشته ای 2 قطره ای جدید با فناوری جدید رشته ای با زاویه تابش 360 درجه با صرفه جویی در مصرف انرژی 90٪ و 2 سال ضمانت تعویض در فناوری جدید ، نه تنها زیبایی لامپهای رشته ای قدیمی حفظ شده است ، بلکه به لطف فناوری LED ، لامپهای این سری از مصرف انرژی بسیار کم استفاده می کنند.

در حالی که این میزان مصرف در لامپ شمعی لوستر بروکس فقط 2 وات است ، نور تولید شده معادل 220 لومن است (لامپ های رشته ای پر مصرف 100 وات تقریباً 1000 لومن تولید می کنند ، در حالی که مصرف برق 100 وات است). بنابراین شما به همان اندازه لامپ های رشته ای جدید با مجموع 10 وات نور ایجاد خواهید کرد ، با این تفاوت که شما به جای 100 وات ، مصرف برق معادل 10 وات خواهید داشت.

این یک دهم مصرف لامپ قدیمی است. یکی دیگر از مزایای این نوع لامپ های LED ، زاویه پرتو گسترده است ، زیرا تمام لوسترها ، دیوارهای دیواری ، آباژورها برای درخشش به منبع نور با زاویه پرتو 360 درجه نیاز دارند. علاوه بر این ، بهترین مزیت این لامپ این است که انرژی را در گرما هدر نمی دهد ، بیش از 90٪ انرژی الکتریکی را به نور تبدیل می کند و نسبت به لامپ های دیگر ، گرمای کمتری (کمتر از 45 درجه سانتیگراد) تولید می کند.

به لطف این چراغ ، دیگر مجبور نیستید در تاریکی بنشینید و چراغ ها و لوسترهای خانه خود را فقط در مهمانی ها روشن کنید! این یک نور بسیار سالم است و معادل طیف نور خورشید است و مواد لامپ از نوع LED و مدل SMD است ، نسبت به سایر لامپهای LED نور بیشتری دارد و حداقل 80٪ کاهش هزینه برق را فراهم می کند. با استفاده از فناوری برتر انحصاری ، لامپ های LED بالاترین میزان نوردهی را نسبت به سایر فناوری های موجود در بازار دارند.

عمر بسیار طولانی: طراحی بدنه منحصر به فرد که بهترین اتلاف گرما از لامپ را تضمین می کند و همچنین استفاده از خازن های شیمیایی در ساخت این لامپ ، عمر لامپ را بیش از 30000 ساعت افزایش می دهد (در استفاده عادی ، این به معنای طولانی بودن است) عمر برای این لامپ ها بیش از 10 سال) به این ترتیب هزینه های نگهداری ساختمان به دلیل کاهش نیاز به تعویض لامپ ، به ویژه در مکان های صعب العبور ، به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

مناسب برای سلامت مصرف کننده و سازگار با محیط زیست: برخلاف بسیاری از انواع دیگر لامپ های کم مصرف ، این لامپ ها خطری برای سلامت مصرف کننده یا سلامتی مصرف کننده دارند ، زیرا هفت سیب از مواد مضر مانند سرب و جیوه در تولید این لامپ های معرفی شده استفاده نمی کنند. علاوه بر این ، لامپ های جدید فوق العاده صرفه جویی در انرژی LED نور ماوراlet بنفش یا انواع دیگر نور مضر برای چشم و پوست انسان را منتشر نمی کنند.

تولید کننده لامپ کم مصرف 80 وات

تولید کننده لامپ کم مصرف 80 وات شرکت ما در زمینه تولید لامپ کم مصرف 80 وات فعالیت دارد و این محصول را با با قیمت خوبی به بازار توزیع می کند به طوری که حتی صادرات این محصول را هم به کشورهای دیگر انجام می دهیم. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این کالا می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.