توزیع کنندگان لامپ کم مصرف 75 وات

لامپ کم مصرف به عنوان یکی از ابزار روشنایی خانه است که در رنگ‌ها، اندازه‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شود. این لامپ‌ها نسبت به لامپ‌های معمولی از برق کمتری استفاده می‌کنند و در عین حال نور بیشتری را نیز به محیط می‌دهند. لامپ کم مصرف 75 وات از لامپ‌های توان مناسب و بازده بالا است و به دلیل طول عمر بالایی که دارد در مکان‌های زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.توزیع کنندگان لامپ کم مصرف 75 وات

خصوصیات مهم لامپ کم مصرف هالوژنی

خصوصیات مهم لامپ کم مصرف هالوژنی لامپ کم مصرف به لامپی‌ می‌گویند که از سطح انرژی کمتری برای نوردهی استفاده می‌کند و طول عمر بیشتری نسبت به لامپ‌های معمولی دارد. این لامپ در توع عادی، هالوژن و غیره ساخته می‌شوند. لامپ‌های کم مصرف بر اساس کاربردی که دارند به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند.

لامپ کم مصرف هالوژنی همانطور که از نامش پیدا است دارای ظاهر زیبا بوده و برای نمای منزل و دکوراسیون خانه بسیار مناسب است. این لامپ از نظر هزینه و مصرف برق بسیار مقرون به صرفه است و مقاومت بالایی در برابر نوسانات برق دارد. لامپ‌های کم مصرف هالوژنی به وسیله یک فرآیند شیمیایی نور تولید می‌کند و در آن از گاز هالوژن استفاده می‌شود.

لامپ‌های کم مصرف هالوژن به وسیله دو تکنولوژی ال ای دی و اس ام دی تولید می‌شوند که لامپ هالوژن ال ای دی بر اساس تعداد ال ای دی که در آن‌ بکار رفته است دارای روشنایی‌های متفاوتی هستند. همچنین لامپ‌های هالوژن ساخته شده به وسیله SMD به دلیل ظرافت و نوردهی بسیار بالا کاربرد فراوانی در صنعت نورآرایی دارند.

در کنار مزایای بیشمار این لامپ‌ها می‌توان به برخی از معایب آن همچون پنهان شدن قسمت‌های تشکیل دهنده درون محفظه لامپ، دارا بودن گاز هالوژن سمی و ظرفیت بالای آن‌ها که باعث کاهش استحکام در برابر ضربه شده می‌شود، اشاره کرد.

لامپ‌های کم مصرف هالوژن به دلیل مصرف کم انرژی در همه مکان‌ها مانند مکان‌های سر باز فروشگاه‌ها، تالار‌ها، حیاط خانه و غیره استفاده می‌شوند پس باید از از محفظه‌هایی ایمن مانند آلومینیوم برای پوشش دهی تجهیزات داخلی آن استفاده کرد که در برابر حرارت و رطوبت آسیبی نبیند.

صادرات عمده لامپ کم مصرف 75 وات

صادرات عمده لامپ کم مصرف 75 وات امروزه بحران‌های اقتصادی موجود مردم را وادار کرده است تا ابزاری را برای منزل خود تهیه کنند که از حداقل هزینه برخوردار باشد. لامپ کم مصرف یکی از ابزار روشنایی است که به دلیل راندمان بالا و هزینه کم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این لامپ در صورتی بالاترین بازده را دارد که با استاندار‌های روز دنیا مطابقت داشته باشد. برای اطمینان از پربازده بودن این لامپ باید آن را از مراکز معتبر تهیه کرد.

مجموعه روشن‌ آسا یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید انواع لامپ کم مصرف قدم برمی‌دارد. از فعالیت‌های این گروه بازرگانی تولید لامپ کم مصرف با استفاده از هوشمند ترین دستگاه‌ها و بهترین مواد اولیه است. همچنین این گروه مفتخر است تا با صادرات لامپ به نقاط مختلف جهان نقش بزرگی در ارزآوری کشور داشته باشد. هدف شرکت روشن آسا ارائه کالایی با کیفیت و کسب رضایت مشتریان است.