توزیع انواع لامپ شمعی 6 وات

یکی از کالاهای ضروری و پرمصرف این روزهای دنیای اطراف ما که تقریباً در همه جا موجود است و از ملزومات اساسی می باشد لامپ است که در عصر حاضر لامپ های متفاوتی در بازار پیدا می شود و هر کدام کاربردی مجزا و مختص خود را دارد. امروزه شما قادر هستید با بهره گیری از لامپ های ال ای دی به نسبت لامپ های قدیمی و رشته‌ ای نور مناسب تری داشته و همچنین هزینه مصرف برق را نیز نسبت به گذشته به شدت، کاهش داده است. مجموعه روشن آسا به صورت کلی روی لامپ های کم مصرف با توان (وات) متفاوت کار میکند که لامپ کم مصرف پارس 60 وات هم از محصولات این شرکت در حوزه روشنایی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاوران شرکت تماس حاصل فرمایید.

توزیع انواع لامپ شمعی 6 وات

همه چیز در مورد لامپ شمعی اشکی

همه چیز در مورد لامپ شمعی اشکی لامپ شمعی اشکی همانطور که از نام آن پیداست از ظاهری شمعی اشکی دارا می باشد و مزایای فراوانی مانند نور شفاف و پخش بالا و روشنایی یکنواخت و منظم همراه با کاهش مصرف برق دارد و همچنین از مقاومت بالا در برابر ضربات خارجی و تغییر دما نیز برخوردار است و حرارت اندکی را به محیط پیرامون منتقل می کند. ضمن اینکه این لامپ ها دارای اشعه خاصی نمی باشد و سلامتی افراد در محیط حاضر از جانب لامپ های شمعی اشکی با تهدیدی روبرو نمی باشد. این مدل از لامپ ها دارای چراغی با توان ۶ وات و ولتاژ ۲۲۰ ولت می باشد و رنگ نور آن آفتابی مهتابی است. از این نوع لامپ ها برای تامین نور مکان هایی مانند فروشگاه ها، ادارات و حتی منازل و غیره استفاده می نمایند. جنس بدنه لامپ کم مصرف پارس شعاع توس از آلومینیوم بوده و به همین علت از مقاومت بالایی در برابر رطوبت، گرما و موارد دیگر برخوردار است. بنابراین به واسطه جنس بدنه، عمری به مراتب طولانی تر نسبت به چراغ های مشابه دارد.

مراکز خرید لامپ شمعی 6 وات

مراکز خرید لامپ شمعی 6 وات امروزه یکی از پر مخاطب ترین نوع لامپ ها، لامپ شمعی 6 وات بوده که علاوه بر کیفیت مناسب نوردهی، دارای قیمت مناسبی نیز بوده است. این مرکز تولیدی با کوتاه کردن دست دلالان از بازار لامپ شمعی 6 وات اقدام به عرضه محصولات تولیدی خود به صورت مستقیم و بدون واسطه کرده که همین امر موجب شده تا قیمت لامپ شمعی کاهش چشمگیری را تجربه کند و مصرف کننده برای خرید لامپ شمعی مستقیماً با تولیدکننده وارد معامله شود. از طرفی با توجه به ارتباط مستقیم تولید کننده با مصرف کننده، شرکت، خود را موظف به تلاش مضاعف در جهت بهبود کیفیت هرچه بیشتر محصولات تولیدی در راستای تامین رضایت مشتریان می داند. با خرید از ما کیفیت را در کنار رضایت، پرنور تجربه کنید.