پخش کننده لامپ شمعی لنز استوانه ای

لامپ شمعی لنز استوانه ای از پرفروش ترین لامپ ها است . این لامپ مهتابی کم مصرف به دلیل زیبای که دارد پرفروش است . به خاطر شکل و طرحی که دارد مصرف برق نصف میشود . به خاطر این ویژگی مهم قیمت آن بالا تر از لامپ های دیگر است . لامپ ها بسیار متنوع هستند که هر کدام مصرف خاصی دارد . در قدیم لامپ ها از نظر زیبای زیاد جالب نبودند ولی امروزه لامپ ها متنوع تر و بازده بالا ی دارند . لامپ شمعی لنز استوانه ی رنگ وسایل را طبیعی نشان میدهد . امروزه برای کاهش مصرف برق بیشتر در ساختمان ها و مغازه های بزرگ از این نوع لامپ استفاده میشود .بخاطر زیبای که این لامپ ها دارد در لوستر ها هم استفاده میشود . در قدیم مصرف برق بسیار بالا بود ولی امروزه لامپ های کم مصرف بهترین انتخاب میتواند باشد .

پخش کننده لامپ شمعی لنز استوانه ای

خصوصیات مهم لامپ شمعی کم مصرف

خصوصیات مهم لامپ شمعی کم مصرفلامپ شمعی هفت وات کم مصرف از جمله لامپ های است که امروزه مشتریان زیادی دارد . از خصوصیات این لامپ ها میشود به کم مصرف بودن و بازدهی بالا و زیبای خاص آن اشاره کرد این سه ویژگی مهم این لامپ ها است . این لامپ ها نور را به طور طبیعی نشان میدهد و جایگزین خوبی برای لامپهای قدیمی است . در ساختمانها و مراکز فروش فروشگاهها و لامپ لوستر استفاده میشود. زیر این لامپ ها از رنگ مات یا زرد آفتابی است که زیبای این لامپ ها را بیشتر کرده است . و به محض وصل برق را از خود عبور میدهد . و همینطور نور را به طور یکنواخت پخش میکند . با اینکه قیمت بالای دارد ولی طول عمر زیادی نیز دارد .به محض وصل کردن ک عبور جریان برق لامپ روشن شده و نور طبیعی و زیبای دارد . لامپ استوانه ی در تالار ها نیز استفاده میشود و زیبای زیادی به تالار ها میدهد .

قیمت انواع لامپ شمعی لنز استوانه ای

قیمت انواع لامپ شمعی لنز استوانه ای قیمت لامپ شمعی متفاوت است . و بنا به اندازه آنها قیمت آنها هم تغییر میکند . گارانتی این لامپ ها یک ساله یا دوساله است .تنوع این لامپ ها بیشتر در تهران لاله زار است . در قدیم لامپ ها تنوعی نداشتند و مصرف بالای هم داشتند ولی امروز این لامپ ها کم مصرف جای تمام آنها را گرفته . قیمت این لامپ ها به روز است و ممکن است هر روز قیمت آن تغییر کند میتوان قیمت اصلی آنها رااز طریق سایت های که مخصوص تبلیغ این لامپ ها است پیدا کنیم و با خیال راحت خرید کنیم . چون این لامپ ها استاندارد است در همه ی کشور ها مورد استفاده است